سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چاپ آثار هنری هنرمند فقید استاد بطحایی در هشترود

امام جمعه هشترود گفت:آثار هنری هنرمند فقید استاد بطحایی در هشترود چاپ خواهد شد.

حجت الاسلام حسن جعفریان در جلسه شورای فرهنگ عمومی از همکاری و حمایت اداره کل ارشاد استان در چاپ آثار این استاد نقاشی، خط و هنر خبر داد و گفت: استاد فقید بطحایی سالیان سال عمر خود را در حوزه فرهنگ و اشاعه هنر در هشترود گذرانده که به عنوان تجلیل از آن خدمات، آثار وی در کتابی چاپ خواهد شد.

فرمانده قرارگاه جوانی جمعیت هشترود  هم در ادامه همه دستگاه‌های شهرستان را موظف به عمل با مسوولیت خود برای جوانی جمعیت در شهرستان دانست و تاکید کرد: پنجره جمعیتی کشور در حال بسته شدن است، بنابر این، ادارات ذی ربط باید مشوق‌های جوانی جمعیت را از جمله مسکن، وام و ... در هشترود اجرایی کنند.

جعفریان گفت: مقام معظم رهبری نقشه راه جمعیت را مشخص کرده اند که برای رسیدن به هدف باید براساس رهنمود‌های ایشان ریل گذاری و حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه رشد جمعیت و پیگیری جوانی جمعیت یک واجب شرعی است گفت: کلیه دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید ضمن انجام کار بنیادی و علمی برای ترویج ازدواج و فرزندآوری مشوق‌های مناسب در نظر بگیرند.

قشلاقی فرماندار شهرستان هشترود هم گفت: تولیدکنندگان و کارخانجات باید در مجموعه خود کار فرهنگی را مدنظر بگیرند و از کار فرهنگی غافل نباشند.

برچسب ها: هنر ، نقاشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.