سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف قریب به یکصد هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۹۷ هزار لیتر فرآورده‌های های نفتی قاچاق طی دوعملیات پلیسی در استان خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان   فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پارسیان حین گشت زنی دریکی از محور‌های فرعی حوزه استحفاظی به دو دستگاه کامیون تانکر مشکوک شده و جهت بررسی خودرو‌ها را متوقف ودر بازرسی از آنها ۶۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف ودر این رابطه رانندگان خودرو‌ها را دستگیر کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید میرزایی شهرستان بندرعباس نیز طی عملیاتی دیگر در روزگذشته حین کنترل خودرو‌های عبوری ورودی استان به یک دستگاه کامیون تریلی کشنده تانکردار مشکوک شده و این کامیون را متوقف و در بازرسی از آن ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق فاقد مدارک قانونی و مجوز حمل کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی استان گفت: طی دو عملیات جداگانه در روز گذشته در استان جمعا سه دستگاه کامیون حامل سوخت توقیف، ۹۷ هزار لیتر گازوییل قاچاق کشف و تعداد سه متهم و عامل قاچاق سوخت دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر استمرار طرح‌های عملیاتی مقابله با قاچاق در تمام نقاط استان، ارزش ریالی سوخت‌های قاچاق کشف شده در ۲۴ ساعت گذشته را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۳۳ میلیارد ریال عنوان کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.