سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دومین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح

فرمانده انتظامی استان یزد، از برگزاری دومین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در استان خبرداد.

سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: دومین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در قالب یک رویداد رقابتی مهارت محور به صورت چهار مرحله ای: شهرستانی، استانی، سازمانی و کشوری در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات برای کارکنان وظیفه ماهر سازمان‌های نیرو‌های مسلح، با هماهنگی و راهبری قرارگاه مرکزی مهارت آموزی، توسط سازمان‌های نیرو‌های مسلح و با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای وجمعیت هلال احمربرگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری مرحله انتخابی شهرستانی این دوره از مسابقات از اول تا دهم مرداد و برگزاری مسابقه مرحله استانی سازمان‌های سپاه و فراجا؛ بخش انتخابی، افتتاحیه، اردوی آمادگی و مسابقه استانی از ۱۳ مرداد تا ۱۸ مرداد است.

سردار بهدانی فرد با بیان اینکه مرحله استانی مسابقات در دوبخش انجام خواهد شد افزود: انتخاب نفر برتر در هر رشته مهارت در هر استان به طریق خبرگی وبرگزاری مسابقه علمی و عملی بین ۳ نفر انتخابی و معرفی نفر برتر به مرحله سازمانی از بخش‌های مختلف این دوره از مسابقات است.

فرمانده انتظامی استان یزد ادامه داد: مسابقات مرحله سازمانی به صورت صد درصد عملی، پروژه واحد و دربازه زمانی حداکثر ۳ روزه در فرماندهی انتظامی استان‌های منتخب، با مشارکت کارشناسان داور معرفی شده از سوی دستگاه‌های همکار و ناظران سازمانی برگزارمی شود.

سردار بهدانی فرد در خاتمه تصریح کرد: به منظور قدردانی از فرماندهان و مسئولان مهارت آموزی یگان‌هایی که تلاش شایسته‌ای در شناسایی، انتخاب و هدایت کارکنان وظیفه مهارت دیده داشته و نفرات معرفی شده از سوی آنان در مراحل سازمانی و کشوری حائز رتبه اول تا سوم را کسب کنند جوایز ارزنده‌ای اعطا خواهدشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.