سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامین آب شرب بیمارستان مادر در یزد

استاندار یزد با تشکیل نشستی در محل احداث پروژه بیمارستان مادر، مسائل مربوط به زیرساخت‌های آب، برق و گاز این مجموعه را با حضور مدیران عامل دستگاه‌های اجرایی بررسی کرد و در خصوص آنها تصمیم گیری شد.

مهران فاطمی استاندار یزد ضمن بازدید از پروژه بیمارستان مادر به صورت میدانی به بررسی آخرین وضعیت اجرای این پروژه پرداخت و همچنین مسائل مربوط به نقدینگی این پروژه را بررسی و در خصوص برگزاری نشستی با حضور مدیران عامل برخی بانک‌های استان برای پیگیری مسائل این حوزه، قول مساعد داد.

جواد محجوبی مدیر شرکت آب منطقه‌ای استان یزد نیز در این نشست گفت: از محل آب انتقالی یک لیتر بر ثانیه آب برای مصارف شرب به بیمارستان مادر به صورت موقت تخصیص داده می‌شود تا پس از تکمیل و اجرای پروژه‌های شرکت آب منطقه‌ای در محدوده سایت نهضت ملی و تخصیص لازم، آب مورد نیاز مجتمع‌های بیمارستانی جاده تفت تامین شود. 

در این نشست همچنین جلال علمدار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب یزد متعهد شد از محل تخصیص یک لیتر اضافه شده به مجتمع کاریزبوم و با مشارکت موسسه کوثر در خصوص تامین مصالح نسبت به توسعه و اجرای شبکه آب شرب برای بیمارستان مادر و همچنین مجتمع‌های بیمارستانی محل، طراحی و اقدام لازم را بعمل آورد.

شایان ذکر است که پروژه بیمارستان مادر یزد؛ یکی از پروژه‌های مهم حوزه بارداری و درمان ناباروری کشور است که به همت پروفسور افلاطونیان و دکتر کریم زاده میبدی در کیلومتر پنج جاده یزد به تفت در حال احداث است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.