سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایش نقش بانوان در مدیریت مصرف آب و برق

مشاور مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد،از برگزاری همایش نقش بانوان در مدیریت مصرف آب و برق با همکاری شرکت‌های صنعت آب و برق استان خبر داد.

سعیده نگارش مشاور مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد در امور بانوان و خانواده گفت: با توجه به افزایش دمای هوا و بالطبع آن ناترازی تولید و مصرف آب و برق و همچنین نقش بسزای بانوان در مدیریت مصرف این دو نعمت، همایشی با عنوان نقش زنان در مدیریت مصرف آب و برق با حضور زنان تاثیرگذار دستگاه‌های اجرایی در محل سالن شهید عباسپور در شرکت برق منطقه‌ای استان برگزار شد.

او اجرای برنامه‌های فرهنگی در راستای مصرف بهینه آب را مهم برشمرد و افزود: همایش‌هایی از این دست برای بانوان در ترویج مصرف درست آب در محیط خانواده بسیار تاثیرگذار است.

مشاور مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد در امور بانوان و خانواده به نقش زنان در اصلاح الگوی مصرف آب اشاره کرد و اظهار داشت: زنان در جامعه ایران اسلامی عهده دار پرورش نسل آینده و تربیت فرزندان هستند، بنابراین آنان عامل اصلی انتقال فرهنگ صحیح مصرف آب به نسل‌های آینده می‌باشند.

نگارش ادامه داد: در پایان این همایش از پنج نفر از برندگان استان یزد در مسابقه ملی نمایشی - پیامکی خانواده انرژی با جوایز ارزنده تجلیل شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.