سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید «اخراجی‌های ۴» امسال آغاز خواهد شد

ابوالفضل همراه بازیگر «اخراجی‌ها» گفت: دیروز که با مسعود ده‌نمکی صحبت کردم به من گفت اگر خدا بخواهد امسال «اخراجی‌های ۴» را شروع می‌کنیم.

ابوالفضل همراه بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها» با اعلام این خبر که فیلمنامه «اخراجی‌های ۴» به نگارش رسیده است درباره ساخت نسخه جدید این فیلم سینمایی گفت: دیروز که با مسعود ده‌نمکی کارگردان و نویسنده این فیلم صحبت کردم به من گفت اگر خدا بخواهد امسال «اخراجی‌های ۴» را شروع می‌کنیم.

وی افزود: تا جایی که کارگردان فیلم با من صحبت کرد و می‌دانم فیلمنامه و قصه خیلی جذاب خواهد بود.

 این بازیگر اظهار کرد: بخشی از صحبت ما درباره بازیگران بود؛ یک نکته این است که ممکن است برخی مشغول پروژه باشند و نکته دیگر این است بعضی از آنها که نقش‌های کلیدی را داشته‌اند پا به سن گذاشته‌اند و ممکن است مثل قبل طراوت خود را نداشته باشند.

همراه ادامه داد: قرار شد درباره این موضوع برسی جدی داشته باشند تا هم از بازیگران خوبی که در «اخراجی‌ها» به ایفای نقش پرداخته‌اند استفاده کنند و هم اینکه برای مخاطب که ده‌نمکی خیلی برای آنها ارزش قائل است و ساخت فصل جدید این فیلم نیز به اصرار زیاد آنها بود فیلم جذابی باشد.

وی درباره درخواست‌های مردم برای «اخراجی‌های ۴» بیان کرد: تقریباً ما هر جا که می‌رفتیم اولین سؤالی که از ما می‌پرسیدند این بود «اخراجی‌های جدید را نمی‌سازید؟»؛ به میزانی این مطالبه زیاد بود که ده‌نمکی تصمیم گرفت به نظر مردم احترام بگذارد و فصل چهارم «اخراجی ها» را تولید کند.

چندی پیش اکبر عبدی با حضور در برنامه «شب‌خوش» و در گفتگو با مهران غفوریان گفته بود که قرار است «اخراجی‌های صفر» که قبل از فصل اول این فیلم را روایت می‌کند ساخته شود؛ همراه در پاسخ به این سؤال که آیا فصل پیش رو فصل چهارم است یا صفر تأکید کرد: این فیلمی که قرار است تولید شود «اخراجی‌های ۴» است و تقریباً به زمان حال بر می‌گردد.

وی درباره نسخه صفر این فیلم سینمایی تصریح کرد: ساخت «اخراجی‌های صفر» قطعاً ایرادات و مشکلات زیادی دارد؛ مثلاً اگر ما بخواهیم بازیگر‌ها را به آن سن و سال برگردانیم علاوه بر سخت شدن کار ممکن است مخاطب آن را اصلاً نپذیرد و از طرف دیگر نیز ممکن بود برای ساخت آن مجبور شویم بازیگر‌ها را تغییر دهیم که در پی آن نیز ممکن بود مخاطب با آن کنار نیاید، چون این فیلم را با بازیگران اصلی آن دوست دارند.

 این بازیگر ادامه داد: ممکن است در فصل چهارم چند بازیگر چهره همانند فصل دوم و سوم به «اخراجی‌ها» اضافه شوند ولی باید تیم اصلی آن حفظ شود همراه در پایان درباره اینکه آیا زمان تولید مشخص شده خاطرنشان کرد: زمان آغاز تولید مشخص نیست و هم اکنون ده‌نمکی آخرین کار‌ها را بر روی فیلمنامه انجام می‌دهد تا با داستانی خوب این فصل نیز موردپسند مخاطب قرار بگیرد.

لازم به ذکر است از جمله بازیگران اصلی «اخراجی ها» می‌توان به اکبر عبدی، امین حیایی، سپند امیر سلیمانی، محمدرضا شریفی نیا، سید جواد هاشمی، نگار فرزونده و... اشاره کرد. آخرین فصل این فیلم سینمایی که «اخراجی‌های ۳» بود در سال ۱۳۸۹ ساخته شده است و داستان آن از جایی شروع می‌شود که جنگ تمام شده، اخراجی‌ها و همرزمانشان به شهر برگشته و هر کدام در پی کسب و کاری هستند. یک برنامه زنده تلویزیونی در تلاش است تا تعدادی از رزمندگان را برای حضور در یک برنامه دعوت کند، شرایط نامساعد حال یکی از هم رزمان او را راهی بیمارستان می‌کند، اما بر اثر حوادثی در سطح شهر دیر به بیمارستان می‌رسد و تا پای شهادت پیش می‌رود و...

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.