سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۷ نفر از مال باختگان، موبایل قاپان ونک را شناسایی کردند

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری موبایل قاپان سابقه دار در محدوده ونک خبر داد و گفت: تا کنون ۱۷ نفر از شکات این سارقان شناسایی شده اند.

سرهنگ "کیومرث حسنوند" سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت خبر بیان داشت: پیرو وقوع یک فقره سرقت موبایل قاپی و متعاقب آن یک فقره سرقت گردنبند قاپی در محدوده حوزه استحفاظی کلانتری ۱۴۵ ونک، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: در پی گشت زنی‌های هدفمند عوامل گشت کلانتری ۲ موتورسوار را که صورت خود را پوشانده و با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت لاکی با پلاک مخدوس در حال سرقت بودند مشاهده کردند.
سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت بیان کرد: ماموران بلافاصله دستور توقف موتورسیکلت را اعلام ولی سارقان بدون توجه به دستور پلیس بلافاصله متواری شدند.

این مقام انتظامی گفت: پس از دقایقی تعقیب و گریز، ماموران طی یک اقدام ضربتی و استفاده از قانون به کارگیری سلاح، با شلیک چند تیر هوائی و سپس به سمت لاستیک موتورسیکلت آن را متوقف کردند و متهمان که با توقف موتورسیکلت به صورت پیاده از محل متواری شدند را دستگیر و زمینگر کردند.

 این مقام انتظامی افزود: در بررسی‌های بیشتر از سارقان ۲۸ و ۳۳ ساله، ۲ قبضه سلاح سرد، دو عدد اسپری اشک آور و یک دستگاه تلفن همراه که به تازگی سرقت کرده بودند کشف و متهمان به کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ حسنوند خاطر نشان کرد: متهمان به جرم خود مبنی بر سرقت تلفن همراه اعتراف کردند و در تحقیقات اولیه ۱۷ نفر از شکات سارقان شناسایی کردند.

وی به شهروندان توصیه کرد: در مکان‌های عممومی زیورآلات، اموال ارزشمند و تلفن همراه خود را در معرض دید افراد سودجو که منتظر فرصت مناسب برای سرقت هستند قرار ندهند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک حتما به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

برچسب ها: موبایل قاپی ، سارقان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.