سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اضافه شدن ۱۸ دستگاه آمبولانس به ناوگان هلال‌احمر استان اصفهان

در راستای تکمیل ناوگان هلال احمر ۱۸ دستگاه آمبولانس امدادی با همکاری‌های دولت سیزدهم بدون احتساب هزینه‌های گمرکی به این نهاد اضافه شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان در مراسم رونمایی از خودرو‌های امداد و نجات این نهاد در استان اصفهان با بیان اینکه هفته گذشته ٢٢ خودروی شاسی‌بلند مرتبط با عملیات امداد و نجات به ناوگان هلال‌احمر استان اصفهان اضافه شد گفت: امروز هم برای تکمیل ناوگان هلال‌احمر ۱۸ دستگاه آمبولانس امدادی با همکاری‌های دولت سیزدهم بدون احتساب هزینه‌های گمرکی به این نهاد اضافه شد.

بمانعلی یوسفی کجانی افزود: خودرو‌های نجات و آمبولانس‌های تأمین شده به شعب مختلف و پایگاه‌های امدادی و جاده‌ای هلال‌احمر در سراسر استان اختصاص می‌یابد.


وی عنوان کرد: با احتساب خودرو‌های اضافه شده امروز، تعداد آمبولانس‌ها و خودرو‌های نجات هلال‌احمر در استان در مجموع ۸۰ دستگاه رسید.


معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر اصفهان بیان کرد: ۳۳ شعبه هلال‌احمر، ۴۰۰ خانه هلال‌احمر و ۴۵ پایگاه امدادی شامل پایگاه‌های امداد جاده‌ای، کوهستانی، ساحلی و کویری در استان اصفهان فعال است که خودرو‌های امدادی جدید نیز پس از پلاک‌گذاری و تجهیزشدن به وسایل امدادی در پایگاه‌های امداد و نجات شهرستان‌ها شروع به فعالیت خواهند کرد.


وی ادامه داد: با توجه به اینکه استان اصفهان ۴۵ پایگاه امدادی به تناسب صعب العبور بودن، دسترسی به جاده‌های مواصلاتی و آمار حوادثی یک سال گذشته، این خودرو‌ها تخصیص پیدا کرد تا بتوانیم سریع‌تر و با کیفیت بهتری به مردم خدمت‌رسانی کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.