سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر:

۳۲ هزار کلاس درس در دولت سیزدهم احداث شد

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: در دوران دولت سیزدهم، ۳۲ هزار کلاس درس احداث و تحویل داده شد.

 حمیدرضا خان محمدی در نشست هماهنگی پروژه‌های نوسازی مدارس استان همدان گفت: ردیف ملی برای اجرای طرح‌های نوسازی مدارس در استان همدان ۱۰۰ درصد دیده شده است.

او گفت: مولد سازی در استان همدان رشد زیادی نداشته است و نیازمند تسریع در کار است.

معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: برای استخر آموزش و پرورش فامنین ۲ سال اعتبار در نظر خواهیم گرفت تا زودتر به نتیجه برسد.

خان محمدی گفت: علاوه بر اینکه اعتبارات سرویس بهداشتی مدارس در این استان ۲ برابر می‌شود، ردیف محرومیت زدایی نیز از ملی به استانی انتقال یافت و اعتبارات آن باید حتما باید در مناطق محروم هزینه شود.

ضرورت احداث مجتمع آموزشی در شهرک پرواز و کوی فردوس

نایب اول رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: شهرک پرواز و کوی فردوس همدان به لحاظ مجتمع آموزشی نیازمند توجه جدی است.

حمیدرضا حاجی بابایی گفت: لازم است تا در شهرک پرواز ۲ مجتمع آموزشی دخترانه و پسرانه در آنجا شروع به ساخت شود.

او تکمیل استخر فامنین را یک ضرورت دانست و گفت: گاهی در مراکز استان‌ها کمبود مدرسه داریم و شاهد شیفت بندی مدارس هستیم.

عباس صوفی، دیگر نماینده همدان و فامنین در مجلس نیز در این نشست گفت: نسبت به وضعیت کلی کشور وضعیت مدارس ما بد نیست، اما انتظار ما بیشتر از اینهاست.

او گفت:مدارس شهرستان فامنین کم برخوردار‌تر از شهرستان همدان است که باید بیشترِ توجه به این شهرستان باشد تا این شکاف امکاناتی کمتر شود.

فرماندار همدان نیز در این نشست گفت: ۱۰۰ کلاس در ناحیه ۲ همدان ناایمن و قدیمی هستند و در این رابطه ۲۰ درصد اعتبارات استانی شهرستان همدان را برای آموزش و پرورش و نوسازی مدارس شهرستان قرار دادیم که کم سابقه است.

مسلم مخفی کند بودن سرعت اجرای پروژه‌ها را یکی از ایرادات اجرای پروژه در همدان دانست و افزود: باید طرح‌های مرتبط با نوسازی مدارس با سرعت بیشتری پیگیری شود.

منبع ایرنا

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.