سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفر مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی به شهرستان میانه

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی به همراه معاونین واحد‌های مختلف این مرکز در سفر یک روزه به شهرستان میانه با فرماندار و امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

رضایی در سفر به شهرستان میانه با اشاره به ظرفیت بالای این شهرستان  در ابعاد مختلف از آمادگی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی برای حل مسائل مطرح شده و همچنین تولید برنامه‌های شاخص و فاخر با محوریت شهرستان میانه برای معرفی بیش از پیش ظرفیت‌های این شهرستان خبر داد.

رضایی همچنین با تاکید بر ضرورت تعامل دو سویه صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با شهرستان‌ها و تقویت آن گفت: صدا و سیمای آذربایجان شرقی از محل اعتبارات ملی نسبت به تقویت پوشش شبکه در میانه بهره گرفته و اعتباری از کمیته برنامه ریزی شهرستان مصوب نشده است.

وی  گفت: در حال حاضر شبکه استانی سهند در شهرستان میانه پوشش ۹۶ درصدی دارد اما ما برای آن ۴ درصد باقیمانده نیز اهمیت و ارزش قائل هستیم و در صورت تخصیص اعتبار ثابت برای مسائل فنی صدا و سیما از جمله پوشش آنتن شبکه در کمیته برنامه ریزی شهرستان میانه این نوید را می دهیم که در کمتر از ۵ سال مشکلات یاد شده را به صفر برسانیم.

فرماندار میانه نیز در این دیدار بر نقش رسانه ملی در ابعاد مختلف اشاره کرد و گفت: صدا و سیما در تقویت اعتماد مردم به ویژه اعتماد سیاسی جامعه نقش مهمی ایفا می‌کند و نمود و بروز آن حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات ریاست جمهوری بود.

هنربر با قدردانی از زحمات صدا و سیما در راه اندازی برنامه‌هایی مانند مناظرات و گزارشات انتخاباتی آن را سبب آگاهی و شناخت بیشتر مردم نسبت به نامزد‌ها و ایجاد شور انتخاباتی توصیف کرد و به نقش تبیینی صدا و سیما اشاره کرد و گفت: صدا و سیما پرچم دار فرهنگ سازی در زمینه‌های مختلف در جامعه در میان رسانه هاست و وظیفه‌ای حساس و خطیر دارد.

وی تقویت پوشش شبکه استانی سهند در شهرستان میانه به ویژه در برخی روستا‌های بخش کاغذکنان، تقویت پوشش رادیویی در محور‌های مواصلاتی میانه، استفاده از ظرفیت هنرمندان شهرستان میانه در برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی شبکه استانی، افزایش سهم محتوایی شهرستان در آنتن تلویزیونی در برنامه‌های تولید سیما و نیز راه اندازی رادیو میانه را خواستار شد.

حجت الاسلام رشادی امام جمعه میانه در این دیدار رسانه را یکی از عوامل مهم تربیت انسان و جامعه برشمرد و بر بهره گیری از ظرفیت علما و روحانیون در برنامه‌های شبکه تاکید نمود و گفت: رسانه ملی به عنوان یک رسانه پیشرفته باید بیش از پیش تقویت و فعال شود.

امام جمعه میانه با تاکید بر لزوم بهره گیری از شیوه‌های خلاقانه در جذب مخاطب توسط صدا و سیما گفت: صدا و سیما باید مخاطبین فعلی خود را حفظ و برای جذب مخاطبین جدید برنامه ریزی کند.

حجت الاسلام رشادی همچنین با قدردانی از تلاش‌های صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی گفت: خوشبختانه رغبت و اشتیاق مردم شهرستان و روستا‌ها بالاست و این نشانه کارآمدی مجموعه کارکنان در شبکه استانی است.

گفتنی است معاونان و مدیران واحد‌های مختلف صدا و سیمای استان گزارشی از وضعیت شهرستان میانه در حوزه کاری خود را ارائه کردند.

بازدید از ایستگاه تلویزیونی قافلانکوه، ایستگاه رادیویی و دفتر خبری صدا و سیما از دیگر برنامه‌های مدیرکل صدا و سیما در جریان سفر به شهرستان میانه بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.