سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار اهر:

کارخانه فاز ۲ معدن مس انجرد آماده بهره برداری است

فرماندار اهر گفت: کارخانه فاز ۲ معدن مس انجرد این شهرستان ساخته شده و آماده بهره برداری است که به محض پاسخ ادارات به استعلام ها به بهره برداری می رسد.

 غنی زاده در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: معدن مس انجرد به عنوان دومین معدن بعد از مس سونگون توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری می‌شود که کارخانه فاز ۲ احداث و دستگاه‌های مورد نیاز خریداری شده و اگر ادارات ذیربط استعلام‌ها را به موقع پاسخ دهند شاهد بهره برداری فاز ۲ این معدن در زمان پیش بینی شده خواهیم بود.

وی افزود: با بهره برداری از فاز ۲ معدن مس انجرد علاوه بر تولید ۳۰۰ هزار تن کنسانتره مس و ۱۰۰ هزار تن کاتد مس زمینه اشتغال ۳ هزار و ۵۰۰ نفر نیز فراهم خواهد شد.

فرماندار شهرستان اهر گفت: با توجه به ظرفیت بالای شهرستان اهر در بخش‌های کشاورزی، صنایع، گردشگری و معدنی بیشترین تمایل برای سرمایه گذاری در این بخش هاست اما عمده مشکل در این زمینه مربوط به عدم تخصیص آب مورد نیاز، تامین برق، تسهیلات بانکی و طولانی شدن پاسخ استعلام‌ها در بخش معدن در ارتباط با مسائل زیست محیطی می‌باشد.

فرماندار شهرستان اهر با تاکید بر تعیین تکلیف احداث شهرک صنفی جهت انتقال مشاغل مزاحم گفت: وجود مشاغل مزاحم در سطح شهر و به خصوص حاشیه مسیر‌های ورودی شهر قابل قبول نیست و باعث آلودگی بصری شده و چهره‌ای نامطلوب به محیط شهری می‌دهد که انتظار داریم اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و ادارات ذیربط مشکلات احداث شهرک صنفی را حل نمایند تا هرچه سریعتر مشاغل مزاحم به این شهرک انتقال یابند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.