سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واژگونی کامیون در بزرگراه آزادگان

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، از واژگونی یک دستگاه کامیون در بزرگراه آزادگان خبر داد.

 به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ فیروز کشیر گفت: مقارن ساعت ۰۶:۳۰ بامداد امروز در مسیر در انتهای خروجی مخصوص به آزادگان، مسیر غرب به شمال، یکدستگاه کامیون به علت تخطی از سرعت مطمئنه و خستگی و خواب آلودگی از مسیر اصلی معبر بزرگراهی خارج و پس از واژگونی بالاخره متوقف می‌شود.

وی ادامه داد: برابر اعلام کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ سرعت زیاد، خستگی و خواب آلودگی و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه باعث این حادثه شده است.

سرهنگ کشیر گفت: خوشبختانه این حادثه صدمات جانی نداشته است و تیم‌های پلیس بزرگراه بلافاصله در محل حادثه حاضر شده و نسبت به ایمن سازی محل تصادف و روان سازی ترافیک اقدام کردند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: همچنین با توجه به شدت حادثه در محدوده تصادف شاهد ترافیک سنگین خودرو‌ها بودیم که عوامل پلیس راهور و شهرداری تهران درحال پاکسازی و روان سازی ترافیک گردیده و کامیون را با جرثقیل سنگین به محل امن منتقل کردند.

سرهنگ کشیر توصیه کرد: رانندگان در هنگام رانندگی با سرعت مطمئنه رانندگی کنند که در صورت مشاهده خطر بتوانند وسیله نقلیه را کنترل نمایند و همچنین رانندگان وسایل نقلیه سنگین که در ساعات شب مشغول فعالیت هستند قبل از شروع کار استراحت کافی داشته باشند و در هر لحظه احساس خستگی و خواب بر آنها غلبه کرد در یک محل امن توقف پس از استراحت مجدد به مسیر خود ادامه دهند و همیشه تمام دقت و حواس خود را متمرکز رانندگی کرده تا شاهد اینگونه حوادث در سطح معابر نباشیم.

برچسب ها: واژگونی ، پلیس راهور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.