سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۵ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران اربعین به ناوگان پایتخت افزوده شد 

دبیر شورای هماهنگی ترافیک استان تهران از اضافه شدن ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید برای انتقال زائران اربعین به ناوگان برون شهری پایتخت خبر داد.

 ابوالفضل دربانی از برگزاری کمیته حمل و نقل، ترافیک و سوخت ستاد اربعین استان تهران از برگزاری کمیته حمل و نقل، ترافیک و سوخت ستاد اربعین استان تهران خبر داد و اظهار کرد: در این جلسه به سه موضوع مهم در حوزه تامین اتوبوس برای انتقال و جابجایی زائران اربعین حسینی (ع) از تهران به مرزها، پیش‌بینی تمهیدات ایمنی و امنیتی در پایانه‌ها و همچنین تامین سوخت ناوگان پرداخته شد.

وی از ترخیص و ورود ۱۵ دستگاه اتوبوس توسط یکی از شرکت‌های حمل و نقل استان تهران با نام تجاری «مان» با ظرفیت متنوع ۴۵ تا ۵۳ نفر و مطابق با استاندارد‌های روز دنیا خبر داد و افزود: اتوبوس‌های یادشده برای انتقال زائران اربعینی، از گمرک ترخیص و به ناوگان برون شهری پایتخت افزوده شده است که اکنون در پارکینگ بیهقی مستقر هستند، فعالیت و سرویس‌دهی این خودرو‌ها با جابجایی زائران از پایانه‌های تهران تا مرز مهران آغاز می‌شود.

دبیر شورای ترافیک استان تهران با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط اداره کل راهداری استان تهران، اضافه کرد: تمهیدات لازم برای اعزام زائران از تهران به نجف توسط ناوگان عراقی اندیشیده و برنامه‌ریزی شده است.

دربانی درباره میزان کرایه دریافتی از زائران برای حمل و نقل نیز گفت: هزینه پرداختی توسط زائران حسینی، طبق مصوبه ستاد اربعین کشور خواهد بود.

دربانی به انتقال ۲۵ دستگاه اتوبوس دیگر توسط این شرکت به کشور اشاره کرد و یادآور شد: پیگیری‌های لازم نسبت به ترخیص و بهره‌برداری از این اتوبوس‌ها، نیز در حال انجام است.

وی گفت: ضروری است که پیش‌بینی لازم برای تامین سوخت در پایانه‌های غرب و جنوب توسط شرکت پخش و پالایش انجام شد به طوری که در ایام اربعین به صورت ۲۴ ساعته اتوبوس‌های داخل پایانه بتوانند سوخت‌گیری انجام دهند که در همین راستا مقرر شد شرکت پخش و پالایش استان تهران نسبت به برنامه‌ریزی و تامین سوخت در پایانه غرب و جنوب اقدام کند.

دبیر شورای ترافیک استان تهران در ادامه تاکید کرد: به منظور افزایش ایمنی و امنیت پایانه‌های تهران برای اعزام زائران مقرر شد، فرماندهی فاتب نیاز‌های موجود را به صورت مکتوب اعلام و سازمان پایانه‌ها و اداره کل راهداری استان نسبت به تجهیز نیاز‌های اعلامی و کمبود‌ها اقدامات لازم را در اسرع وقت انجام دهند.

برچسب ها: اتوبوس ، اربعین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.