سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشریح برنامه‌های سالروز برگزاری اولین نماز جمعه بعد از انقلاب در دیشموک

جلسه شورای اداری بخش دیشموک با محوریت بزرگداشت ۵ مرداد، سالروز برگزاری اولین نماز جمعه بعد از انقلاب در این شهر برگزار شد.

 تجلیل از امام جمعه و ستاد نماز جمعه شهر دیشموک، پیاده‌روی خانوادگی، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری میز خدمت در محل مصلی نماز جمعه و نامگذاری یک خیابان به نام خیابان نماز به مناسبت ۵ مرداد از جمله مصوبات این نشست بود.

امام جمعه دیشموک در این جلسه با تسلیت شهادت آیت الله طالقانی اولین امام جمعه کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، حضور در نماز جمعه را زمینه ساز امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و افزود: بر هر مسلمانی واجب است که در هنگام نماز جمعه خرید و فروش و معامله و هر کار دیگری را رها کند و در نماز جمعه شرکت نماید و دیگران را نیز به حضور در نماز جمعه تشویق کند.

حجت الاسلام راوند با بیان اینکه لازم است که مصوبات این جلسات فرهنگی در جامعه بیان و پیاده سازی شوند تا زمینه حضور همه مردم در نماز جمعه مهیا شود عنوان کرد: طبق احادیث و آیات و روایات، پیامبر و ائمه (ع) برای مغفرت و رحمت کسانی که در نماز جمعه شرکت می‌کنند نزد خداوند دعا خواهند کرد.

علیرضا نوروزی خوب بخشدار دیشموک نیز در این جلسه با اشاره به مشکلات بخش دیشموک به خصوص در موضوع راه‌های ارتباطی و همچنین قطعی مکرر برق و خطوط تلفن همراه و اینترنت و ایجاد مشکلات برای مردم به خصوص کاسبان و بازاری‌ها گفت: تلاش خواهیم کرد با همکاری و همدلی همه ادارات و نهاد‌ها برای رفع مشکلات منطقه از همه ظرفیت‌های مسئولین و مردم استفاده کنیم تا مشکلات به حداقل برسد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.