سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران:

در انتخابات کلانشهر تهران اولین بارهای بسیاری رخ داد

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران گفت: در انتخابات کلانشهر تهران اولین بارهای بسیاری رخ داد و همین باعث ثبت شدن انتخاباتی توام با نوآوری شد.

 حامد شایان معاون سیاسی اجتماعی و رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران روز چهارشنبه ۳ مردادماه در آئین تجلیل از اعضای ستادهای انتخاباتی کلانشهر تهران با اشاره به تحولات انتخابی در ۳سال دولت سیزدهم اظهارداشت: برگزاری ۵ انتخابات ظرف فاصله زمانی حداکثر ۴ تا ۵ماهه کار بسیار دشواری بود که این ۵ انتخابات به خوبی و درایت حداکثری شما عزیزان تحقق یافت.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران بیان کرد: کلانشهر تهران بزرگترین حوزه انتخابی کشور است و برگزاری انتخابات در تهران (پایتخت) با دشواری های زیادی رو به رو است.

شایان تصریح کرد: بارعمده در تقسیم بندی بخش ها انصافا بر دوش آموزش و پرورش بود، زحمات بسیاری در امر برگزاری انتخابات کشیده شد، جانشینان فرماندار، بازرسان و مسئولان فناوری اطلاعات و غیره ... همه به مانند لبه های قیچی عمل کردند و با نظارت و دقت بسیار توانستیم به توفیقات بسیاری در اجرای انتخابات دست یابیم.

وی اذعان کرد: هیئت اجرایی انتخابات کلانشهر تهران انصافا منسجم، همدل، دغدغه مند و دلسوز عمل کردند، اگر بخواهیم پویایی شبکه را حفظ کنیم انتخابات سال آینده کارش از همین ابتدا آغاز شده، تلاش کردیم در امر برگزاری انتخابات انجماد فکری نداشته باشیم، اگر به موضوعات مختلف باز فکر کنیم می توانیم عملکرد بهتری را با مدیریت این شبکه بزرگ انجام دهیم، در انتخابات کلانشهر تهران اولین بارهای بسیاری رخ داد و همین باعث ثبت شدن انتخاباتی توام با نوآوری شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران با اشاره به رنج سنی جوان در برگزاری انتخابات در شعب اخذ رای تاکید کرد: مناطق ۱۷ و ۱۵ تهران جوان ترین رنج سنی ۳۹سال در برگزاری انتخابات و مسن ترین منطقه انتخاباتی منطقه ۱۳ با رنج سنی ۴۵ سال را داشتند و توانستیم در راستای بهره گیری از جوانان متخصص، فعال و دارای دانش گامی مهم را برداشته و به فرمایشات رهبری در بها دادن به جوانان جامه عمل بپوشانیم.

شایان با اشاره به حضور قریب به ۵۸هزار نفری در برگزاری انتخابات کلانشهر تهران تصریح کرد: ۵۷هزار و پانصد شصت هزار نفر در برگزاری انتخابات تهران مشارکت داشتند و در مجموع ۱۰هزار و ۵۵۱ شعب اخذ رای در انتخابات تهران نقش آفرین بودند که با توجه به جانمایی شعب در انتخابات ریاست جمهوری افزایش شعب اخذ رای نیز رقم خورد، ضمن اینکه ۱۱۴ شعب سیار نیز توانستند خدمات خوبی را به نحو احسنت انجام دهند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران بیان کرد: ۴۶درصد شعب در مساجد و ۴۲درصد در مدارس بودند ولی میانگین رای در مساجد بیشتر از مدارس بود.

شایان در پایان با اشاره به اقدام دقیق و افزودن چندین شعب اخذ رای جدید و تاثیر آن در افزایش مشارکت ۴درصدی در تهران یادآور شد: شعب جدیدی که در انتخابات ریاست جمهوری جانمایی شدند انصافا نقش مهم تاثیرگذاری را در جذب رای  مردم داشتند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.