سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خسارت ۱۰ میلیارد تومانی سرقت به مخابرات کرمانشاه

مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه گفت: سارقان سالانه بیش از ۱۰ میلیارد تومان به مخابرات استان خسارت وارد می‌کنند.

حمیدرضا امیری مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه از قطع تلفن ثابت حدود ۱۳۰۰ مشترک در شهر کرمانشاه به علت سرقت کابل‌های مخابراتی خبر داد.

 حمیدرضا امیری با اشاره به سرقت بخشی از کابل‌های مخابراتی گفت: این امر موجب شده تلفن ثابت حدود ۱۳۰۰ مشترک در محدوده میدان سپاه پاسداران و بلوار شهید بهشتی قطع شود.

وی با بیان اینکه نیرو‌های مخابرات برای وصل ارتباط و رفع مشکل در تلاش هستند، گفت: نهایتا ظرف پنج روز آینده تلفن این مشترکان وصل می‌شود.

وی افزود: متاسفانه این مشکل بار اول نیست و بار‌ها شاهد سرقت کابل‌های مخابراتی و قطع ارتباط مشترکان بوده‌ایم.

به گفته مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه، سارقان سالانه بیش از ۱۰ میلیارد تومان به مخابرات استان خسارت وارد می‌کنند.

امیری گفت: جدای از این هزینه‌های سنگین و زحماتی که همکاران ما باید برای اتصال مجدد ارتباط انجام دهند، این قطع ارتباط که بعضا قطع اینترنت برخی مشترکان را هم به همراه دارد، موجب نارضایتی مشترکان شده است.

وی افزود: نمی‌توانیم کنار هر حوضچه و هرسایت و... یک نگهبان بگذاریم، بنابراین از نیروی انتظامی درخواست داریم این سارقان را دستگیر کرده و از دستگاه قضا هم درخواست داریم برخورد جدی‌تری با آنها داشته باشد.

امیری گفت: مبلغ ریالی این تجهیزات برای سارقان چندان زیاد نیست و برای همین احکام سنگینی برای آنها صادر نمی‌شود، درحالیکه این سرقت‌ها هزینه‌های سنگینی برای مخابرات داشته و تبعات اجتماعی و نارضایتی مردم را نیز به همراه دارد، لذا درخواست داریم با توجه به این تبعات برای این سارقان احکام بازدارنده‌ای صادر شود .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.