سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حدود ۵ هزار کلاس اولی در مهاباد ثبت‌نام کردند

مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: ۵ هزار کلاس اولی از آغاز ثبت‌نام مدارس تاکنون در این شهرستان نام‌نویسی کرده و پیش‌بینی می‌شود تا هزار نفر دیگر نیز تا پایان ماه جاری ثبت‌نام کنند.

سید اسعد رسولی مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: روال ثبت‌نام در سال‌تحصیلی جدید به این صورت خواهد بود که والدین دانش‌آموزان پس از تکمیل مراحل سنجش سلامت دانش‌آموزان و دریافت مدارک لازم ابتدا به سایت ثبت‌نام مدارس «پاد» مراجعه کرده و مدارک ثبت‌نام را در این سامانه بارگذاری و سپس مراحل ثبت‌نام حضوری را نیز در مدرسه مورد نظر خود طی کنند.

وی با تاکید بر اینکه اولیای دانش‌آموزان، ثبت‌نام را به روز‌های پایانی زمان تعیین شده موکول نکنند، اضافه کرد: شهریه مدارس دولتی به صورت رایگان و تنها حق بیمه تا حدود ۵۰ هزار تومان بوده و برای مدارس غیرانتفاعی نیز طبق مصوبه شورای آموزش و پرورش از ۱۳ میلیون تا ۲۳ میلیون تومان است.

مدیر آموزش و پرورش مهاباد ادامه داد: ثبت‌نام سایر مقاطع تحصیلی نیاز به حضور دانش‌آموزان و والدین در مدارس نیست و ثبت‌نام به صورت پیش فرض در مدارس انجام خواهد شد.

رسولی تاکید کرد: برای ثبت‌نام سرویس مدارس نیز تمامی امور به شهرداری واگذار شده و آموزش و پرورش تنها بر نحوه فعالیت‌ها آنها نظارت خواهد کرد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت دارای ۵۳ هزار دانش‌آموز و ۳۳۲ مدرسه شهری و روستایی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.