سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار:

سه سالن سینمایی در سیستان و بلوچستان درحال راه اندازی است

استاندار سیستان و بلوچستان بر ضرورت ایجاد و توسعه مراکز فرهنگی و هنری تاکید کرد و گغت: سه سالن سینمایی دیگر بزودی تجهیز، راه اندازی و به مردم نجیب استان تقدیم می‌شود.

محمد کرمی در آیین گشایش سالن‌های سینمایی زهک، راسک و نیکشهر که با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: تمسک به قرآن در همه زمینه‌ها راهگشاست و هنر یکی از موضوع‌هایی محسوب می‌شود که قرآن ما را به سمت آن هدایت کرده است.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر این که هنر در همه زمینه‌ها می‌تواند تاثیرگذار باشد، افزود: باید تلاش کنیم جامعه از نظر توحیدی توسعه پیدا کند، در این صورت شاهد حل همه مشکلات خواهیم بود.

استاندار: سه سالن سینمایی در سیستان و بلوچستان درحال راه اندازی است

انقلاب دولت سیزدهم در حوزه سینماسازی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: به همت دولت سیزدهم شاهد انقلاب در حوزه سینماسازی کشور هستیم که این توسعه در استان نیز مشهود است.

علی سرگزی بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم در سینماسازی کشور انقلاب رخ داده که بر همین اساس تعداد سینما‌های سیستان و بلوچستان نیز افزایش چشمگیری یافته است.

وی ادامه داد: سال گذشته سینما شستون سراوان با ۲۷۲ صندلی افتتاح شد که یکی از بهترین سالن‌های سینما از نظر جذب مخاطب شناخته می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: سینما تفتان خاش نیز صبح امروز با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی و سمعی بصری کشور افتتاح و به مردم هنردوست این شهرستان تقدیم شد.

وی افزود: همچنین شاهد افتتاح سینما فرهنگ راسک، ساحل زهک و سینما آزادی نیکشهر هستیم که راه اندازی این سالن‌ها خود می‌تواند توسعه اقتصاد فرهنگ را رقم بزند.

سرگزی خاطرنشان کرد: طبق قول مساعد رئیس سازمان سینمایی و سمعی بصری کشور، سه سالن سینمایی دیگر نیز امسال در سیستان و بلوچستان تجهیز و به مردم هنردوست این خطه تقدیم می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.