سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛

عجیب‌ترین اتفاق در المپیک قبل از افتتاحیه بازی‌ها/ آرژانتین پس از ۲ ساعت بازنده شد

طی اتفاقی عجیب در فوتبال المپیک، آرژانتین پس از دو ساعت وقفه مقابل مراکش شکست خورد.

تیم فوتبال آرژانتین در نخستین دیدارش در المپیک ساعتی پیش به مصاف مراکش رفت و در حالی که تا دقیقه ۹۶ با نتیجه دو بر یک از حریفش عقب بود در این دقیقه با گل کریستین مدینا توانست بازی را به تساوی بکشاند.

پس از گل تساوی آرژانتین یک بمب صوتی در ورزشگاه منفجر شد که باعث هجوم برخی از تماشاگران به زمین و فرار بازیکنان آرژانتین به رختکن شد. علت اصلی این درگیری ناراحتی هواداران مراکش از تصمیم داور مسابقه ‏به گرفتن ۱۵ دقیقه وقت تلف‌شده در پایان بازی بود.

پس از گذشت ۲ ساعت و آرام شدن اوضاع، گل تساوی مورد بازبینی قرار گرفت و مشخص شد مهاجم آرژانتین در موقعیت آفساید بوده و به همین دلیل گل مردود شد.

در ادامه به بازیکنان دو تیم که در رختکن حضور داشتند اعلام می‌شود ۳ دقیقه از مسابقه باقی مانده و آنها پس از گذشت ۲ ساعت بار دیگر برای این ۳ دقیقه به زمین مسابقه برمی‌گردند و مسابقه به جریان می‌افتد.  

بازیکنان دو تیم وارد زمین شدند تا سه دقیقه در حالی که نتیجه بازی ۲-۱ به نفع مراکش بود، به کار خود ادامه دهند. در حالی که بسیاری از رسانه‌ها فکر می‌کردند بازی با تساوی ۲-۲ به پایان رسیده است، اکنون پس از گذشت دو ساعت از بازی، مراکش طی اتفاقات دیوانه‌وار به پیروزی ۲-۱ رسیده است.  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.