سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در بیرجند کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از کشف ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق به صورت دپو در بیرجند خبر داد.  

سرهنگ دهقان رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با کسب اخباری مبنی بر دپوی سوخت قاچاق در یکی از منازل مسکونی حاشیه شهر بیرجند بلافاصله رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. 
 
او افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی محل دپوی سوخت قاچاق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از محل شناسایی شده، ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق به صورت دپو شده داخل تانکر را کشف کردند که در این رابطه پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد. 

سرهنگ دهقان تصریح کرد: در زمینه مبارزه با قاچاق سوخت و خودرو‌های شوتی نیز طبق دستور مقام قضائی اقدامات و برخورد‌های بازدارنده با این خودرو‌ها صورت گرفته به طوری که خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق بین ۳ تا ۶ ماه توقیف می‌شوند. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی با بیان اینکه پلیس با قاچاقچیان سوخت با قاطعیت برخورد خواهد کرد؛ عنوان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی در زمینه قاچاق سوخت، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.