سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار:

نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان با جدیت تداوم دارد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: طرح‌های نهضت ملی مسکن با جدیت در استان دنبال و اجرا می‌شود تا هرچه زودتر واحد‌ها به متقاضیان تحویل داده شود.

 محمد کرمی در چهارمین جلسه شورای مسکن استان در سالجاری اظهار داشت: از آنجایی که ساخت مسکن و خانه‌دار کردن مردم در راس کار‌های پر ثواب و اعمال صالح قرار دارد، مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران باید تلاش خود را تا آخرین لحظه که مسوولیت بر عهده دارند ادامه دهند، زیرا ما مامور به انجام وظیفه هستیم.

وی تاکید کرد: امروز همه مسئولان وظیفه دارند مشکل مسکن قشر محروم جامعه را به عنوان یک اولویت دنبال و برطرف کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مسکن موتور محرک اقتصاد در جامعه است و اگر فقط این حوزه در استان فعال بماند به دنبال آن چرخه تولید، فعالیت، کار و تجارت نیز رونق می‌گیرد.

وی بر رفع مشکل مسکن معلولین تاکید کرد و افزود: علاوه بر بنیاد مسکن که تسهیلات کم بهره را برای ساخت واحد‌های مسکن معلولین در اختیار آنان قرار میدهد ما نیز به این بخش کمک خواهیم کرد تا این قشر از جامعه هر چه سریعتر دارای سرپناه مناسب شوند.

کرمی گفت: همچنین ضروری است واگذاری زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن هم در شهر‌ها مشمول و هم روستا‌ها تقویت شود تا معضل حاشیه نشینی کمتر شود.

استاندار سیستان و بلوچستان بر ساماندهی مناطق حاشیه شهر زاهدان در محدوده منزل آب توسط دستگاه‌های متولی تاکید کرد.

وی بر تامین زیر ساخت‌های لازم در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان، زیرساخت‌های مربوط به طرح نهضت ملی مسکن را به موقع تامین کنند.

 کرمی ادامه داد: در این استان با اهتمام مسوولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط اقدامات خوبی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن انجام شده، اما به منظور بهره برداری هر چه سریعتر واحد‌های این طرح نیاز است زیرساخت‌های مورد نیاز نظیر برق و آب توسط متولیان امر فراهم شود.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: ضروری است اجرای هر چه سریعتر پروژه‌های عمرانی به ویژه آماده سازی سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن توسط فرمانداران پیگیری شود.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.