سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف پرونده سرقت میلیاردی رمز ارز در بهبهان

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان گفت: با تلاش کارشناسان پلیس فتا این شهرستان متهم به سرقت ۳۰ میلیارد رمز ارز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ کاظم نیسی گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر برداشت غیر مجاز رمز ارز‌های وی از کیف پول دیجیتالی خود، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: شاکی بیان داشت چندی پیش متوجه شده است که در چند دسترسی غیرمجازکه به حساب رمز ارز ایشان توسط فردی ناشناس پیدا شده است، مبلغ ۳۰ میلیارد ریال رمز ارز از کیف پول دیجیتالی وی به صورت غیر مجاز برداشت شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان گفت: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند متهم را مورد شناسایی قرار دهند و با هماهنگی مرجع قضائی وی را دستگیر کنند.

سرهنگ نیسی با بیان اینکه طی بررسی‌های بیشتر مشخص شد متهم هنگامی که شاکی با توجه به عدم آشنایی با حوزه رمز ارز، گوشی موبایلش را برای نصب کیف پول دیجیتال در اختیار متهم قرار داده بود وی توانسته به کیف پول دیجیتالی شاکی دسترسی پیدا کند، وی تاکید کرد: اطلاعات محرمانه خود از جمله اطلاعات هویتی، ایمیل، نام کاربری و رمز عبور حساب‌های کاربری دیجیتال و ... را به هیچ عنوان در اختیار دیگران حتی دوستان نزدیک خود قرار ندهید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.