سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزار و ۶۰ معلم در مدارس قزوین جذب شدند

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از جذب هزار و ۶۰ معلم ابتدایی، هنرستان، دبیرستان و حوزه پرورشی برای سال تحصیلی در استان خبر داد.

نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در دومین نشست شورای آموزش و پرورش استان گفت: ۲۹۰ آموزگار ابتدایی، ۱۲ معلم کودکان استثنایی، ۴۳۸ معلم در مقطع دبیرستان و هنرستان و ۳۲۰ معلم نیز در حوزه پرورشی و مربی سلامت جذب آموزش و پرورش شدند.

وی با بیان اینکه آمار یاد شده به استثنای فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان است، ادامه داد: به منظور بازگشایی مدارس در مهرماه سال جاری یا طرح مهر برنامه ریزی‌هایی صورت گرفته و کارگروه‌های مختلفی از جمله تامین و تجهیز، نیروی انسانی و کارگروه نظارت و پرورشی تشکیل شده است.

سیاهکالی مرادی ادامه داد: مراحل جذب داوطلبان در حوزه ابتدایی و حوزه متوسطه تمام شده و در حوزه پرورشی و ابتدایی نیز فرآیند‌ها در حال اجرا است و تا ۱۵ مرداد ماه مراحل گزینش و مصاحبه ادامه دارد.

این مسئول بیان کرد: امیدواریم تا پایان این ماه نیرو‌ها تعیین تکلیف شوند چرا که در سال گذشته مشکلاتی در حضور به موقع معلمان در آغاز سال تحصیلی داشتیم، اما امسال با برنامه ریزی درست و اصولی اول مهرماه تمامی معلمان در سر کلاس‌های درسی خود حاضر می‌شوند.

وی به طرح‌های با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت در آموزش و پرورش استان قزوین اشاره کرد و گفت: طرح ۱۲ کلاسه فردوس آبیک و ساختمان فعلی و مجتمع موزه فرهنگی آموزش و وپرورش، ۲۴ سوییت در مینودر و مدرسه خیرساز حاج فتحعلی در دستور کار قرار دارد که امیدواریم همه آنها را در هفته دولت افتتاح شود.

سیاهکالی مرادی افزود: مرکز ورزشی - رفاهی در جنب ادراه کل آموزش و پرورش استان قرار دارد که مدیریت سازمان برنامه ریزی قول داد تا بودجه‌ای در اختیار ما قرار دهد که بتوانیم این طرح نیمه تکمیل را برای هفته دولت به بهره برداری برسانیم.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین با بیان اینکه ساختمان جدید مدرسه پاسداران با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی نیز به زودی به بهره برداری می‌رسد، یادآور شد: پیشنهاد شد که موزه فرهنگ و آموزش استان که در خیابان انصاری قرار دارد به مدرسه پاسداران منتقل شود چراکه ظرفیت مناسبی برای تبدیل شدن به این موزه را دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.