سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های شریانی اعلام شد

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی در پایان هفته اعلام شد.

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در حال حاضر  ممنوعیت تردد در برخی از محورهای شمالی کشور در دستور کار قرار گرفته است گفت: تردد موتورسیکلت‌ها (به استثناء تردد موتورسيكلت‌های انتظامی و امدادی) از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه سوم مرداد تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۶ مرداد ماه از محورهای كرج - چالوس، هراز، فيروزكوه، محور تهران - سمنان - مشهد و بالعكس ممنوع است.

وی افزود: تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت همچنان در محور كرج - و بالعكس ممنوع اعلام شده است.

محرابی نیا  اظهار کرد: ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه در روز جمعه ۵ مرداد ماه، از ساعت ۱۵ محدودیت تردد از ابتدای آزادراه تهران - شمال اعمال به مقصد چالوس انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: علاوه بر اعمال ممنوعیت تردد از ساعت ۱۶ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس)، از ساعت ۱۸ این روز نیز از مرزن آباد به سمت تهران (شمال به جنوب) محور یک طرفه خواهد شد.

او گفت: با اتمام این طرح از ساعت ۲۴ روز جمعه ۵ مرداد ماه، از پل زنگوله تا مرزن‌آباد تردد وسایل نقلیه در مسیر دوطرفه انجام می‌شود، البته در صورت پائین بودن حجم ترافیک محور، طرح محدودیت یک طرفه پیش از زمان اعلام شده به اتمام می‌رسد.

وی تاکید کرد: تردد از مسیر جاده قدیم کرج - چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد بوده، اما تردد خودروهایی که در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال، قصد عزیمت به چالوس را دارند، از ساعت ۱۲ و از میدان امیرکبیر ممنوع خواهد بود.

او با بیان اینکه  تردد انواع خودروهای تریلر همچنان در محور هراز و بالعكس ممنوع است گفت:  از سویی در صورت افزایش حجم ترافیک و اعلام ماموران پلیس راه، محدودیت یک طرفه مقطعی به صورت رفت و برگشت در روز جمعه ۵ مرداد ماه از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس اعمال خواهد شد.

محرابی نیا  اظهار کرد: از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه سوم مرداد و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه (۴ و ۵ مرداد) تردد خودروهای کامیون و کامیونت (به استثناء خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی) از محور هراز ممنوع خواهد بود.

وی افزود:همچنین محدودیت ترافیکی به صورت یک طرفه از انتهای محور نقطه پل حاجی‌آباد یا پیچ کلیکان (ابتدای پیچ آریانا) به سمت خروجی فشم از ساعت ۱۷ تا ۲۰ روز جمعه ۵ مرداد ماه اعمال می‌شود.

خبرنگار: محبوبه کباری 

برچسب ها: حمل ونقل ، وضعیت راه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.