سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرزندان سعید راد در مراسم بدرقه پدر چه گفتند؟ + فیلم

سعید راد صبح امروز با حضور جمعی از اصحاب رسانه، هنرمندان، منتقدین و سینماگران به سوی خانه ابدی بدرقه شد.

مراسم بدرقه سعید راد بازیگر پیشکسوت سینمای ایران صبح امروز حوالی ساعت ۱۰ صبح در خانه سینما شماره دو با حضور جمعی از اصحاب رسانه، هنرمندان، منتقدین، سینماگران و دیگر اصحاب فرهنگی برگزار شد.

محمد مهدی عسگرپور، حمید استیلی، مجید قناد، اصغر حاجیلو، ساره بیات، علی دهکردی مدیر عامل خانه سینما از جمله حاضران در این مراسم بودند.

سام راد گفت: قلب پدر من الان خوشحال است که شما را می‌بیند. ایران و سینمای ایران یک بازیگر محبوب و یک عقاب حرفه‌ای را از دست داد و ما هم پدرمان را از دست دادیم. در همه نوشته‌ها، تاریخ تولد و فوت نوشته می‌شود و وسط آن یک خط تیره است؛ پدر من آن خط تیره را برای شما زندگی کرد.

پس از این سخنان، نگاه راد، دختر این هنرمند پشت تریبون قرار گرفت و گفت: سعید راد هنرمندی بود که سالیان سال بر پرده سینما‌ها درخشید و ماندگار شد. عشقش دوربین بود. قلبش برای ما و نوه‌هایش می‌تپید.

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۱
افشار
۱۴:۰۶ ۰۳ مرداد ۱۴۰۳
واژه‌ها نمی‌تواند من را یاری کند تا بتوانم تسلیت خود را به درستی عرض کنم. مصیب وارده را به شما و خانواده محترم تسلیت عرض می‌کنم و برای درگذشته رحمت بیکران الهی را آرزو می‌کنیم. امیدواریم که روح آن مهربان، آسوده از همه رنج‌های بی‌شمار دنیا در حریم الهی آرام گیرد.
ناشناس
۱۳:۵۷ ۰۳ مرداد ۱۴۰۳
چطور مراسمی هست که بعد از تموم شدن صحبتا دست میزنن!!!!
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۳ مرداد ۱۴۰۳
خدا بیامرزه انسان بزرگی بود.
علیرضا
۱۲:۵۱ ۰۳ مرداد ۱۴۰۳
روحش شاد . فقط اعصابم ریخت بهم که یکعده کف زدن .یکی نیست به اون احمقهای بی سواد و خود عالم پندار مثلا روشنفکر ولی در اصل بیشعور بگه در مراسم سوگواری کسی دست و کف نمیزنه .پسر و دختر مرحوم با بغض حرف میزدن ولی بعضیها انگار رفتن شو ببینن و دست میزنن ای خاک بر سر بی سواد و بیشعورتون کنم.
ناشناس
۱۱:۳۵ ۰۳ مرداد ۱۴۰۳
جالب یک معلم میمیره این کار رو نمیکنید