سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجوز بهره برداری پل معلق سرعین به سرعت صادر می‌شود

استاندار اردبیل گفت: مجوز بهره برداری پل معلق و سه طبقه‌ای سرعین به سرعت صادر و در اختیار سرمایه گذار قرار می‌گیرد.

سید حامد عاملی گفت: این مجموعه گردشگری بی نظیر در منطقه نمونه گردشگری دربند سرعین در کمتر از یک سال احداث و آماده افتتاح شده است.
استاندار اردبیل افزود: دولت سیزدهم در حد وسع و توان و با هدف کمک و همراهی سرمایه گذاران سعی کرد تا زیرساخت‌های مورد نیاز این پروژه را تأمین و تحویل بهره برداران این پروژه گردشگری کند.
به گفته او، با صدور مجوز بهره برداری از سوی میراث فرهنگی امیدواریم این طرح گردشگری در روز‌های آینده آماده بهره‌برداری شود.
عاملی از همت و درایت سرمایه گذار این پروژه گردشگری در رعایت زمان بندی برای اجرا و تکمیل پل معلق سه طبقه‌ای ورگه سران سرعین قدردانی کرد و افزود: مجموعه احداثی در فاز‌های مختلف طراحی شد که شامل سازه هیجانی، اقامتگاه صخره‌ای و مراکز پذیرایی و تفریحی متنوع است که به ماندگاری مسافران و گردشگران ورودی استان به ویژه شهر توریستی سرعین کمک خواهد کرد.
رئیس شورای اداری استان اردبیل بیان کرد: بخش گردشگری اردبیل به رغم نام و آوازه جهانی و بین المللی از امکانات نامناسب اقامتی و پذیرایی استاندارد رنج می‌برد که در دولت سیزدهم سعی کردیم به ساخت هتل ۵ ستاره و راه اندازی مراکز پذیرایی کمک کنیم.
عاملی گفت: در این سه سال به پرواز‌های فرودگاه اردبیل نظم و نظام بخشیدیم وهم اکنون هفتگی و در نوبت صبح و عصر بیش از ۵۲ سورت پروازی انجام می‌شود.
او اظهار کرد: صنعت گردشگری استان اردبیل علاوه بر اتکا به حضور گردشگران داخلی باید از ظرفیت بی نظیری گردشگری خارجی و توریسم بین المللی نیز بهره‌مند شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.