سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گفتگوی تلفنی ولایتی با سخنگو و رئیس هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی ‎یمن

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با رئیس هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی ‎یمن، در گفتگویی تلفنی بحث و تبادل نظر کردند.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با محمد عبدالسلام سخنگو و رئیس هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی ‎یمن، در گفتگوی تلفنی در خصوص آخرین تحولات سیاسی و میدانی منطقه بحث و تبادل نظر کردند.

ولایتی در این تماس تلفنی ضمن تمجید از دستاورد‌های یمنی‌ها در مبارزه با صهیونیست‌ها گفت: در وهله اول تشکر و همبستگی خودمان را با ملت یمن ابراز می‌دارم و از اقدامات بزرگی که در یاری رسانی به مردم مظلوم فلسطین و غزه انجام دادید تشکر می‌کنیم و اقدامات شما موجب شد که در کل جهان اسلام و همه ملت‌های مظلوم جهان همدلی و همبستگی با مردم یمن به وجود بیاید که در جهت منافع امت اسلامی و مردم فلسطین و یمن است. 

اقدامات شما باعث گردید که جایگاه گذشته یمن که ریشه عمیقی در تاریخ اسلام دارددیک بار دیگر احیا شود و مجاهدان و ملت بزرگ یمن نشان دادند که به ارزش‌های امت اسلامی و جهان اسلام وفادارند و در حمایت از فلسطین از توانمندی‌های بالایی برخوردار هستند و تمام این ظرفیت‌های خود را با ایثار تمام در خدمت امت اسلامی به ویژه فلسطین گذاشته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.