سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۹۵ سامانه رسیدگی به مشکلات مشتریان مخابرات

رئیس اداره نظارت بر خدمات ارتباطی رادیویی گفت: شهروندانی که مشکل ارتباطی در خطوط تلفن ثابت و سیار دارند می‌توانند با سامانه ۱۹۵ تماس بگیرند و درمدت ۷ ساعت موضوع بررسی و اعلام می‌شود.

خزایی رئیس اداره نظارت بر خدمات ارتباطی رادیویی در برنامه رادیویی روی خط باشید گفت: در شهرک کوثر ۵ سایت موجود است و برای نظارت دقیق‌تر در حوزه شهری ۳ سامانه ارتباطی راه اندازی شده و کسانی که مشکل ارتباطی در حوزه ثابت و سیار دارند می‌توانند با سامانه ۱۹۵ تماس بگیرند و درمدت ۷ ساعت موضوع بررسی و اعلام می‌شود.

وی اعلام کرد: سامانه ۷۰۰ متعلق به مشترکان ایرانسل است و مشترکین همراه اول می‌توانند با شماره ۹۹۹۰ مشکل اینترنت شان را مطرح کنند. 

رئیس اداره نظارت بر خدمات ارتباطی رادیویی بیان کرد: ارتفاع بعضی از ساختمان‌ها بالاتر از دکل‌های ماست و این باعث می‌شود مشترکان در طبقات پایین‌تر به مشکل برخورد کند.

خزایی گفت: موضوعی هم در روستا‌ها مطرح است این است که یکی از اپراتور‌های ما پوشش قابل قبول داشته باشد دیگری پوشش کمتری خواهد داشت، زیرا می‌خواهیم در تمام روستا‌ها سرویس داشته باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.