سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از سرگیری تامین کالا‌های اساسی استراتژیک از طریق بنادر مازندران

شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران در راستای تامین کالا‌های اساسی استراتژیک، استفاده از بنادر استان مازندران را در دستور کار قرار داد.

عباسعلی وفائی نژاد مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران در حاشیه بازدید از بندر امیرآباد، گفت: در راستای تامین ذخایر استراتژیک و مواد اولیه مورد نیاز مراکز تولیدی، اولین کشتی حامل کالا‌های اساسی استراتژیک خریداری شده توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران در بندر امیرآباد پهلو گرفت و فرآیند تخلیه آن آغاز شد.

او با اشاره به پیگیری‌های مستمر برای استفاده از ظرفیت بنادر شمالی در تامین کالا‌های اساسی مورد نیاز کشور، افزود: پیگیری‌های خوبی از سوی مسئولین استان برای تحقق واردات و تامین مواد اولیه کیفی از طریق کشور‌های همسایه دریای خزر با استفاده از ظرفیت بنادر استان صورت گرفت و امروز پس از یک سال وقفه اولین محموله کالا‌های اساسی استراتژیک شرکت بازرگانی دولتی ایران در بندر امیرآباد استان مازندران تخلیه و به منظور ذخیره سازی و همچنین ارتقای کیفیت محصول نهایی به سمت مراکز نگهداری و کارخانجات تولیدی بارگیری شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان در حاشیه این بازدید و دیدار با مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد ضمن قدردانی از تسریع در روند ترخیص و تخلیه کشتی، گفت: استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در استان موجب توسعه تجاری و رونق فعالیت‌های اقتصادی استان و مبادلات کالایی و تهاتر کالا با کشور‌های همسایه دریای خزر می‌گردد.

وفائی نژاد همچنین با اشاره به مدیریت تامین کالا‌های استراتژیک مورد نیاز با استفاده از بنادر شمالی، افزود: استفاده از ظرفیت بنادر مازندران می‌تواند زمینه تسریع در حمل و صرفه جویی در تامین کالا‌های اساسی، کاهش هزینه‌های تمام شده برای بخش‌های تولیدی و ارتقای کیفیت محصولات تولید شده در داخل را در بر داشته باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.