سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص سه هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی جاده گرمی – بیله‌سوار

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: سه هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی جاده گرمی _ بیله‌سوار اختصاص یافته است.

محبوب حیدری گفت: با توجه به مطالبات سنگین پیمانکار از اداره کل راه و شهرسازی استان برای تکمیل باند دوم گرمی – بیله سوار قرارداد بر اساس ماده ۴۸ شرایط عمومی پیمان تحویل و مقرر شد نسبت به انتخاب پیمانکار جدید اقدام شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: برای احداث و تکمیل باند دوم سه‌راهی صحرا – بیله‌سوار هم ۴۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
او همچنین با اشاره به طرح‌های بزرگراهی در دست اجرا در این استان گفت: قبل از دولت سیزدهم ۱۸۰ کیلومتر بزرگراه در استان احداث شده بود و با روی کار آمدن این دولت اجرای ۱۸۰ کیلومتر دیگر هم در دستور کار قرار گرفت.
حیدری افزود: در سال ۱۴۰۱ به میزان ۵۵ کیلومتر و اسفندماه پارسال هم ۲۵ کیلومتر دیگر افتتاح شد و ۱۵ کیلومتر دیگر هم تا آخر شهریور ماه امسال مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: طبق برنامه احداث ۸۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر‌های اردبیل - مشگین‌شهر، سربند – مشگین‌شهر، مشگین‌شهر- اهر، سه‌راهی صحرا - گرمی، اردبیل - سرچم و نیر - سراب در دست اجراست که به تدریج تکمیل و بهره‌برداری خواهد شد.
حیدری با بیان اینکه مسیر اردبیل –سرچم به عنوان اصلی‌ترین مسیر ارتباطی مرکز استان با مرکز کشور به شمار می‌رود، افزود: تکمیل قطعات این طرح جزو اولویت‌های اصلی اداره کل راه و شهرسازی استان است.
او ادامه داد: در حال حاضر همه قطعات این طرح با جدیت در دست اجراست و مصمم هستیم تا پایان سال تمام قطعات تکمیل و به روی خودرو‌ها گشوده شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.