سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش‌سوزی گسترده کارخانه قیام نخ در شهرک صنعتی یزد + فیلم

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد، از وقوع حریقی گسترده در کارخانه قیام‌نخ واقع در منطقه ویژه شهرک صنعتی یزد خبر داد.

سعید پاک سرشت رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد گفت: ۲۱ آتش‌نشان از پرسنل سازمان آتش نشانی یزد برای خاموش کردن آتش در محل حادثه حضور یافتند.

وی افزود: ۹دستگاه خودروی سنگین از ایستگاه‌های سطح شهر یزد به محل حادثه اعزام شده اند. همچنین  آتش‌نشانی شهرداری‌های میبد، مهریز، اردکان و اشکذر سازمان آتش‌نشانی را کمک کردند.

پاک سرشت با اشاره به اینکه حریق گسترده کارخانه ریسندگی شهرک صنعتی یزد، که از حدود ساعات اولیه بامداد امروز آغاز شده بود در ساعات اولیه صبح تقریبا کنترل شده بود، افزود: البته بعدا نیز دوباره زبانه‌های آتش از انبار مواد اولیه واحد تولیدی زبانه کشید.وی ادامه داد: همچنان نیز با تلاش ۳۰ آتش نشان و اعزام ۱۴ خودروی آتش نشانی از یزد، میبد، مهریز، زارچ و ایستگاه فرودگاه یزد، فعالیت ۳ تانکر آبرسان و تلاش صنایع لاستیک در بحث آبرسانی این حریق گسترده در کارخانه ریسندگی شهرک صنعتی یزد، در حال مهار شدن است. 

وی ادامه داد: تاکنون این حریق گسترده، در خود واحد تولیدی مصدومی نداشته است ولی فردی که در کارخانه روبرو قصد پاشیدن آب بر روی اتش را داشت، متاسفانه دچار حادثه سقوط از ارتفاع شد. 

کارخانه قیام‌نخ واقع در منطقه ویژه شهرک صنعتی یزد است.

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۵۹ ۰۳ مرداد ۱۴۰۳
ضعف سیستم های اطفاع حریق کاملا مشهوده؟اصلا نه اموزش نه امکانات برای حل مشکل نداشتند و کل شرکت رو سوزوندن