سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ارامنه تهران و شمال کشور در مجلس:

سخنان رهبر انقلاب نقشه راه مجلس است

شاوردیان گفت: سخنان رهبر انقلاب نقشه راه مجلس است و طبق فرمایش ایشان مجلس باید به‌دنبال بعد نظارتی، پرسشگری و پاسخگویی باشد.

آرا شاوردیان نماینده ارامنه تهران و شمال کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره دیدار نمایندگان با رهبر انقلاب گفت: طبق سنوات گذشته امسال نمایندگان مجلس دوازدهم با رهبر انقلاب دیدار کردند که ایشان در ابتدای جلسه گفتند که این دیدار با یک تاخیر دو ماهه صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: ایشان فرمودند نمایندگان در نطق‌هایشان رعایت اخلاق را داشته باشند، چون همیشه حاکمیت اخلاق مهم است که باید در صحن مجلس باشد همچنین دیپلماسی پارلمانی را به بهترین شکل استفاده کنیم، چون در مجامع، جلسات، دیپلماسی پارلمانی خیلی موثر است و به دولت هم کمک می‌کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: مقام معظم رهبری تاکید کردند نمایندگان طوری سخنرانی کنند و آرام‌بخش باشد و نه تنش‌زا همچنین انتظار داشتند که مجلس که یک وزنه سنگینی است در کنار دولت باشد و وزرایی دولت که معرفی می‌کند افق روشنی داشته باشند و از افراد با ایمان، با اخلاق و انقلابی و متعهد به آرمان‌های نظام و انقلاب باشند و مجلس هم همکاری کند. 

شاوردیان گفت: سخنان رهبر انقلاب نقشه راه مجلس است و طبق فرمایش ایشان مجلس باید به‌دنبال بعد نظارتی، پرسشگری و پاسخگویی باشد و تعامل بین حوزه‌ها باید صورت گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.