سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنگنه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نمایندگان باید درباره عملکرد خود پاسخگو باشند/ موفقیت رئیس‌جمهور منتخب، موفقیت کل نظام است

نماینده تربت حیدریه به تشریح محور‌های کلیدی دیدار رهبر انقلاب با وکلای ملت پرداخت.

محسن زنگنه نماینده تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار اخیر وکلای ملت با رهبر انقلاب، گفت: در این دیدار رهبر انقلاب نکاتی در جهت عملکرد مجلس ارائه فرمودند که دارای اهمیت فراوانی بود.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب توصیه‌ها و تذکراتی درباره عملکرد مجلس داشت که باید مورد توجه نمایندگان قرار گیرد، ادامه داد: اولین نکته‌ای که تذکرات رهبر انقلاب وجود داشت بحث پاسخگو بودن نمایندگان درقبال عملکرد خود بود که ایشان اشاره داشتند که مجلس همیشه یک نهاد پرسشگر نیست و بلکه یک نهاد پاسخگو نیز هست.

نماینده تربت حیدریه در مجلس با بیان اینکه رهبر انقلاب در این دیدار تاکید بر همکاری بین قوا داشتند، افزود: ایشان اذعان داشتند که اگر دولت و رئیس جمهور موفق شوند، این موفقیت، موفقیت همه ما خواهد بود.

وی تاکید کرد: همچنین مقام معظم رهبری در مبحث نظارت مجلس اذعان داشتند که هدف از این نظارت کارآمدی دولت است و در نظارت هم نباید افراط و تفریطی صورت گیرد.

زنگنه گفت: همچنین مقام معظم رهبری در این جلسه گلایه‌ای از هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان داشتند و اذعان کردند که این هیئت انتظارات را برآورده نکرده است که باید در این راستا کوشید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.