سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الیاسی: باشگاه تراکتور به صورت قانونی بیرانوند را جذب کرد

رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتور گفت: برای جذب بیرانوند قانونی عمل کردیم و هیچ مشکلی نداشته است.

عباس الیاسی رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتور در حاشیه مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر، اظهار کرد: مانند سال‌های گذشته تیمی قوی بستیم. ان‌شاالله امسال با انسجام بهتر به سمت قهرمانی در هر ۳ جام برویم.

او درباره انتقادات به تراکتور بابت رعایت نکردن سقف بودجه، گفت: همه چیز مشخص است. مسائل مالی روشن و شفاف است و چنین چیزی نیست. باشگاه زیرنظر هلدینگ دریک است و محمدرضا زنوزی آن را مدیریت می‌کند. او اعتبار و آبرویش بالاتر از این صحبت‌ها است و قطعا سقف را رعایت می‌کند.

رئیس هیئت مدیره تراکتور درمورد اظهارنظر رضا درویش مبنی براینکه اگر فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند درست باشد، از مدیرعاملی پرسپولیس استعفا می‌دهد، گفت: بیرانوند صد در صد درست  و قانونی جذب شده و ما البته منتظر نظر دوستان کمیته وضعیت هم هستیم. البته نسبت به صحبت‌های درویش نظری ندارم.

الیاسی درباره  میزبانی از پرسپولیس در هفته دوم، گفت: همه بازی‌ها برای ما مهم است. مشکلی با بازی مقابل پرسپولیس در هفته دوم نداریم.

او درباره اینکه با توجه به هزینه‌های سنگین و جذب مربیان گرانقمیت به چه دلیل تراکتور تاکنون نتوانسته قهرمان لیگ شود، بیان کرد:  ما یک بار قهرمان جام حذفی شدیم و در لیگ برتر نیز اندازه بضاعت خود کار کرده‌ایم، اما باید همسبتگی‌مان بیشتر می‌شد که این اتفاق افتاد. قطعا امسال با رقم خوردن این موضوع به سمت قهرمانی می‌رویم.

رئیس هیئت مدیره تراکتور درمورد جذب مهند علی و هافبک کروات و احتمال جذب عمر خربین، تصریح کرد: احتمال دارد یک مهاجم هم جذب کنیم.

الیاسی درباره اینکه آیا باشگاه تراکتور برای پرونده بیرانوند به کمیته وضعیت مدارک داده، گفت: هنوز خیر، اما استعلام‌های لازم را گرفته‌ایم و هیچ مشکلی نیست.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۲۰ ۰۳ مرداد ۱۴۰۳
آقای الیاسی تو غلط کردی وقتی یارو یک سال دیگه قرارداد داشته شما با قول 60 میلیاردی به او را اغوا کردید ایشان فشرده با فسخ یک طرفه بتواند آزاد بشه