سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار کارکنان بهزیستی با امام جمعه کرمان

کارکنان بهزیستی استان کرمان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان دیدار کردند.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان در دیدار با کارکنان بهزیستی استان گفت: در بهزیستی دو نوع خانواده متوسط زیست و بد زیست عضویت دارند که شما سعی دارید بد را خوب کنید و متوسط را به خیلی خوب ارتقا دهید و این تلاش شما بار سنگینی از دوش دولت و نظام برمی دارد.

امام جمعه کرمان افزود: نکته دیگری که می‌خواهم بگویم این است که بهزیستی سه گونه مسائل  دارد اول اینکه آمار خدمتش بسیار پر پیمان و بالاست دوم اینکه بهزیستی به لحاظ دانش زندگی بهترین متخصصان و کارشناسان را در اختیار دارد و از لحاظ دانش چیزی کم ندارد و دارای توانمندی در هزینه کرد است و مسئله سوم اینکه در کنار علم وآگاهی و هزینه درست به جامعه مخاطبش توجه میکند و عموم جامعه از عملکردش راضی هستند.

وی بیان کرد:اما مشکل بهزیستی این است که از لحاظ قانونی کاری برایش نشده و دارای کمبود‌های فراوانی است که شاید بتوان در برش‌های استانی برایش کاری انجام داد خصوصا در حوزه درمان و باید این موضوع را به جد پیگیری کنیم. 

نماینده ولی فقیه در استان کرمان همچنین با اشاره به تخصص و دانش کارکنان بهزیستی گفت: باید هیئتی از متخصصین بهزیستی به عنوان هیئت اندیشه ورز انتخاب شده و برای بهبود شرایط جامعه و ارائه راهکار‌های نوین برنامه ریزی کنند.

برچسب ها: بهزیستی ، مسائل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.