سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برق ۵۷ اداره پرمصرف آذربایجان‌غربی قطع شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: برق ۵۷ اداره پرمصرف استان همزمان با افزایش دمای هوا و از ابتدای زمان اوج مصرف در تابستان قطع شده است.

طاهر کیامهر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: برای ۴۷۵ اداره غیرهمکار اخطار قطعی صادر شد و بیش از هزار و ۱۲ اداره توسط اکیپ‌های نظارتی شرکت مورد رصد و پایش قرار گرفته است.

وی بیان کرد: روزانه ۲۱ اکیپ نظارتی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی مصرف برق ادارات و بانک‌های سطح استان را پایش می‌کنند و لیست اسامی ادارات پر مصرف استان در اختیار فرمانداری‌ها قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: اسامی مشترکان اداری که مصوبه ابلاغی هیات وزیران مبنی بر کاهش مصرف برق را رعایت نکرده و مصارف برق خود را کاهش نداده اند، در صورت تداوم این بی توجهی‌ها در اختیار عموم قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی ادامه داد: طی روز‌های آتی با توجه به افزایش دمای هوا این شرکت نظارت خود را بر عملکرد تمامی ادارات و بانک‌های سطح استان افزایش داده و در صورت عدم همکاری ادارات پر مصرف مجبور به قطع برق ادارات خواهیم شد.

کیامهر گفت: با توجه به اینکه اولویت اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف، بخش‌های دولتی است براین‌اساس اکیپ‌های نظارتی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در قالب ۲۱ تیم، بازرسی‌ها و نظارت‌ها را تا پایان شهریورماه به صورت مستمر و روزانه ادامه خواهند داد.

وی افزود: روز‌ها و هفته‌های پیش رو هوای بسیار گرمی پیش رو داریم که به تبع این افزایش دما بار مصرف برق نیز روز به روز افزایش می‌یابد بنابراین انتظار داریم مدیران دستگاه‌های اجرایی و اداری مصرف برق خود را بیش از پیش مدیریت کنند.

وی اضافه کرد: لازم است دستگاه‌های اجرایی کاهش حداقل ۳۰ درصدی مصرف در ساعات اداری و ۶۰ درصد در ساعات غیر اداری و به مدار آوردن ژنراتور‌ها در ساعات اوج مصرف را با جدیت بیشتری رعایت کنند.

مجموع مشترکان برق استان یک‌میلیون و ۴۴۵ مورد است که ۶۲ درصد مشترکان برق استان خانگی و کشاورزی هستند.

۳۸درصد مشترکان برق استان خانگی، ۲۴ درصد کشاورزی، ۹.۶ درصد عمومی، صنعتی ۱۹ درصد و بقیه سایر مصارف و مشترکان هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.