سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر اقتصاد:

فرآیند مولدسازی در استان‌ها تسریع می‌شود

بازیان گفت: فرآیند مولدسازی در سطح تمام استان‌ها با هماهنگی ها و برنامه ریزی های انجام شده تسریع می‌شود.

بازیان گفت: با تفویض اختیاراتی که از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی به استانداران صورت گرفته امیدواریم فرآیند مولدسازی در استان ها تسریع یافته و نتیجه مولد سازی را هر چه سریع‌تر شاهد باشیم.

وی با اشاره به نامه وزیر امور اقتصادی و دارایی به اعضای هیات دولت افزود: در این نامه خواستار همکاری هر چه بیشتر دستگاه ها در فرآیند مولدسازی شده است.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی اضافه کرد: موفقیت مولدسازی در گرو همکاری دستگاه ها و نیز تخصیص منافع حاصله از مولدسازی به پروژه ها عمرانی در استان‌ها است.

بازیان با اشاره به برگزاری جلسات متعدد هفتگی با موضوع مولدسازی در سازمان خصوصی سازی یادآور شد: علاوه بر جلسات درون سازمانی با موضوع مولدسازی در چهار سطح جلسات با استانداران نیز برگزار می شود.

وی ادامه داد: در یک سطح از این همکاری مدیران مناطق مرکز ملی مولدسازی برای بازدید از پروژه ها و بررسی فرایند مولدسازی به استان های کشور سفر می کنند.

رییس سازمان خصوصی سازی کشور افزود: در سطح دیگری از این همکاری مدیران کل امور اقتصادی و دارایی استان ها به صورت مستمر در جلسات کمیته راهبری مولدسازی سازمان شرکت می کنند و در یک سطح دیگر از استانداران و مدیران مرتبط برای بررسی فرآیند مولد سازی دعوت می شوند تا در سازمان خصوصی سازی حضور یافته و مشکلات مولدسازی در استان ها مشخص و راهکار رفع آنها ارائه شود.

بازیان گفت: در سطح دیگری از همکاری نیز رییس سازمان به همراه مدیران مرتبط در مرکز ملی مولدسازی به استان آن سفر می کنند و در جلسه کارگروه مولد سازی استان شرکت کرده و مسائل و مشکلات پیشرفت مولدسازی را بررسی می کنند.

استاندار لرستان نیز در این نشست بیان کرد: تسریع در مولدسازی در این استان ضرورت دارد.

ابوطالب شفقت افزود: باید هرچه سریعتر مولدسازی را در استان به نتیجه برسانیم تا کام مردم در این زمینه با مشاهده تکمیل پروژه ها شیرین شود.

علی محمدی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان همچنین در این جلسه به ارائه گزارش مولدسازی در استان پرداخت و گفت: مجموع ۱۱۳ ملک مازاد دارای مصوبه از هیات عالی مولد سازی داریم که از این تعداد ۶۲ ملک قیمت گذاری شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.