سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسینی: با دفاع خوب مانع امتیازگیری چین شدیم

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: با دفاع خوب توانستیم برابر کار‌های ترکیبی و دوبله چینی‌ها بایستیم و مانع امتیازگیری‌شان شدیم.

سید متین حسینی پس از نخستین دیدار تیم ملی والیبال جوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا که با نتیجه سه بر صفر به نفع کشورمان پایان یافت، اظهار کرد: امروز مسابقه خوبی داشتیم و موفق شدیم چین را شکست دهیم.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال جوانان ایران ادامه داد: در ست نخست بازی پایاپایی با حریف داشتیم. تیم چین خوب بازی کرد، اما خداراشکر برنده ست اول ایران بود و در ست‌های بعدی آسان‌تر حریف را شکست دادیم. به تیم خودمان و کادر فنی خسته نباشید می‌گویم که بسیار زحمت کشیدند.

حسینی با اشاره به وضعیت جسمانی بازینان تیم ملی والیبال جوانان ایران تصریح کرد: بازیکنان امروز خیلی سرحال بودند و توانستند بازی خوبی به نمایش بگذارند.

 در مورد چین هیچ شناختی نداشتیم و در ست اول شناخت اندکی از این تیم یافتیم. با دفاع خوب توانستیم برابر کار‌های ترکیبی و دوبله آنها بایستیم و مانع امتیازگیری‌شان شدیم.

وی در خصوص مسابقه آینده تیم ملی کشورمان گفت: فردا با چین‌تایپه دیدار خواهیم کرد و از حالا تمرکزمان روی این مسابقه است تا به امید خدا بار دیگر با پیروزی سه بر صفر زمین را ترک کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.