سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار:

سیستان و بلوچستان در تولید مرغ گوشتی به خودکفایی رسیده است

منصور بیجار در جلسه کارگروه امور زیربنایی استان گفت:سیستان و بلوچستان در تولید مرغ گوشتی به خودکفایی رسیده است .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر از هم افزایی همه مدیران دستگاههای اجرایی بیان کرد: با تسهیل در فرآیند صدور مجوزها، رفع موانع تولید و تأمین زیرساخت‌های عمرانی مورد نیاز سرمایه گذاران، سیستان و بلوچستان در تولید مرغ گوشتی به خودکفایی رسیده است. 

 منصور بیجار در جلسه کارگروه امور زیربنایی استان اظهار داشت: در سال های گذشته مرغ مورد نیاز مردم از طریق استان های همجوار تامین می شد که همواره با مشکلاتی مواجه بود اما با مجموعه اقدامات و پیگیری های بعمل آمده؛ اکنون مرغ گوشتی مصرف مردم در استان تولید می شود.

وی با توجه به مباحث مطرح شده در جلسه افزود: مطابق قانون، اختیارات مربوط به بررسی و ارائه ساز و کارهای لازم برای انجام وظایف مرتبط با اجرای آیین نامه استفاده از اراضی، احداث بنا و تأسیسات در خارج از حریم شهر ها و محدوده روستاها به کارگروه تخصصی امور زیربنایی واگذار شده است.

معاون‌ هماهنگی‌ امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: با اتخاذ تصمیمات لازم در استان نه تنها زمان پاسخگویی مدیریت می شود بلکه متقاضیان به راحتی می توانند در استان درخواستهای خود را پیگیری نمایند. 

گفتنی است؛ در جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان تهداد ۲۸ دستور کار مورد بررسی اعضاء قرار گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.