سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خریداری مرغ مازاد مرغداران آذربایجان غربی

شرکت پشتیبانی اموردام آذربایجان غربی مرغ مازاد مرغداران را خریداری می کند.

مدیرکل پشتبانی  امور دام استان آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران آذربایجان غربی اظهار کرد: در راستای حمایت از تولید کنندگان بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌های ابلاغی با تمام توان اقدام به خرید مرغ مازاد از تولیدکنندگان مرغ استان می‌نماید.

محمدعلی رحیمی  در تشریح این اقدام حمایتی افزود: باعنایت به افزایش تولید مرغ گرم و مازاد بر تولید شرکت پشتیبانی امور دام استان از کلیه تولید کنندگان، تشکل‌ها، اتحادیه‌ها و شرکت‌های زنجیره کامل تولید جهت انعقاد قرارداد و تحویل مرغ به اداره کل پشتیبانی اموردام استان دعوت می کند.

وی گفت: متقاضیان می توانند به شرکت پشتیبانی امور دام استان واقع در اول جاده سلماس جنب دانشگاه آزاد ساختمان شماره ۲ جهادکشاورزی مراجعه نمایند.

 استان آذربایجان غربی با داشتن هفت زنجیره تولید گوشت مرغ،  ۷۳۶ مرغداری گوشتی با ظرفیت ۱۶ میلیون قطعه مرغ از استان‌های شاخص در صنعت طیور کشور است.

این استان همچنین  با وجود ۶ کارخانه جوجه‌کشی با ظرفیت تولید ۹۴ میلیون قطعه، ۱۵ کشتارگاه طیور با ظرفیت ۳۹ هزار و ۵۰۰ قطعه کشتار در ساعت و ۲۷ واحد کارخانه خوراک دام و طیور با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون و ۳۶ هزار تن، آذربایجان غربی نقش مهمی در تولید و صادرات محصولات طیور ایفا می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.