سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۰۰ میلیارد ریال برای ارتقای ایمنی جاده‌های مهاباد هزینه شد

رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای مهاباد گفت: امسال ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار در راستای ارتقای ایمنی محور‌های مواصلاتی و رفع نقاط حادثه‌خیز این شهرستان هزینه شده است.

رحمت نویدی‌نیا رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای مهاباد با اشاره به اینکه ۳۰۰ میلیارد ریال برای ارتقای ایمنی جاده‌های این شهرستان هزینه شده، گفت: در این مدت روکش کمربندی سه راهی دارلک به طول پنج کیلومتر و روکش مسیر جاده برهان در مجموع با ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه انجام شده است.

وی اضافه کرد: همچنین نصب گاردریل مسیر برهان، جاده پسوه و محور سردشت نیز با ۴۰ میلیارد ریال هزینه با هدف ایمن‌سازی انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای مهاباد ادامه داد: در بخش خط کشی نیز امسال ۳۰ کیلومتر رنگ آمیزی و خط کشی با ۲۰ میلیارد ریال هزینه در محور‌های مواصلاتی صورت گرفته و همچنان ادامه دارد.

نویدی‌نیا از پیمان‌سپاری طرح‌های راهداری برای سال جاری خبر داد و اظهار کرد: روکش محور مهاباد به ارومیه به طول ۱۰ کیلومتر، روکش محور مهاباد به بوکان (جاده برهان) به طول ۸ کیلومتر و روکش محور مهاباد به پیرانشهر (پسوه) به طول ۱۰ کیلومتر در دست اقدام است.

وی بیان کرد: همچنین امسال ۵۰ تن قیر گرم و سرد برای رفع مشکلات جاده‌های این شهرستان اختصاص یافته است.

مهاباد دارای ۸۳۵ کیلومتر راه شامل ۳۵ کیلومتر بزرگراه، ۱۱۷ کیلومتر راه اصلی ۷۱ کیلومتر راه فرعی و ۶۱۲ راه روستایی آسفالت و شوسه است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.