سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه:

همه آزادی خواهان جهان حتی در کشور‌های غربی فریاد مقاومت سر می‌دهند

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی گفت: امروز نه تنها ملت‌های یمن، سوریه، و عراق بلکه آزادی‌خواهان در کشور‌های غربی همچون آمریکا فریاد مقاومت سر می‌دهند.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گویی با بیان اینکه امروز جبهه حق و جبهه باطل به صورت آشکار در حال نبرد هستند، اظهار داشت: مردم مستضعف، حماسه‌ساز و مجاهد یمن و کشور‌های دیگر ایستاده‌اند تا زیر بار سلطه، ظلم و استثمار غربی‌ها نروند و با آنها مبارزه کنند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه در ادامه به روایت شریفه «کونا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً» از امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام اشاره کرد و گفت: حمله پهپاد نیرو‌های مقاومت یمن به قلب تل‌آویو مصداق دفاع از مظلوم و مقابله با ظالمین بود که امروز عالم گیر شده است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی تصریح کرد: امروز نه تنها ملت‌های یمن، سوریه، و عراق بلکه آزادی‌خواهان و جوانان آزاده در کشور‌های غربی همچون آمریکا مقابل ظلم ظالمان موضع می‌گیرند و فریاد مقاومت سر می‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با تأکید بر اینکه اراده خداوند متعال بر این است که جبهه حق بر جبهه باطل پیروز شود، خاطرنشان کرد: امروز جبهه استکبار روش ظالمانه و ناجوانمردانه خود را ادامه می‌دهد و با امکانات نظامی خود به مردم بی‌گناه حمله می‌کند؛ اما در مقابل، جبهه حق مردانه و شجاعانه به مراکز نظامی و ظلم ستمگران حمله می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.