سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس شورای اسلامی شهر خاش:

بهزیستی و شهرداری خاش برای جمع آوری معتادان پرخطر اقدام کنند

رییس شورای اسلامی شهر خاش گفت: با هدف کاهش دادن آسیب‌های اجتماعی و نجات انسان‌ها بایستی نهاد‌های شهرداری و بهزیستی برای جمع آوری معتادان پرخطر اقدامی جدی داشته باشند.

اسحاق جمالزهی در دیدار با رییس اداره بهزیستی، اعضای شورای شهر و شهردار خاش بیان کرد: محل‌های تجمع معتادان پرخطر در محلات مختلف شهر باید از وجود معتادان پرخطر و خیابانی پاکسازی شود.

وی اظهار کرد: ایجاد کمپ‌های ترک اعتیاد و مراکز شیلتر از سوی بهزیستی گامی مهم بوده، بنابراین نیاز است در این گونه مراکز حفظ حرمت، بهبودی و سلامتی افراد مدنظر باشد.

رییس اداره بهزیستی خاش نیز گفت: هم افزایی و استفاده از ظرفیت‌های موجود برای ارتقای سطح خدمات به جامعه هدف به کاهش مشکلات و آسیب‌های اجتماعی کمک می‌کند.

ادریس تمندانی با اشاره به مشارکت همه جانبه و همدلی نهاد‌ها در جهت رفع مشکلات مردم اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با همدلی و همیاری دلسوزانه باعث گره گشایی بسیاری از مشکلات مردم شوند.

رئیس بهزیستی خاش افزود: شهرداری و شورای اسلامی خاش همواره همکاری تنگاتنگ و خوبی با بهزیستی در جهت رفع موانع و مشکلات جامعه هدف و مددجویان داشته اند و امیدواریم که این همکاری همچنان بیش از گذشته ادامه داشته باشد تا بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم به ویژه مددجویان و توانخواهان بهزیستی باشیم.

در ادامه این نشست در خصوص وضعیت مناسب سازی معابر شهری، بررسی آسیب‌های اجتماعی، ساماندهی مناسب افراد کارتن خواب، برقراری موقعیت اشتغال و شرایط مناسب برای شهروندان دارای معلولیت، پیگیری و سهولت انجام ساخت و ساز مسکن مددجویی و ایجاد بستر مناسب جهت پویایی افراد دارای معلولیت و جامعه هدف بهزیستی، گفتگو و تبادل نظر شد.

برچسب ها: شورای شهر ، معتادان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.