سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مولدسازی، راهبرد جدی در تامین منابع پروژه‌های نیمه تمام کشور

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در خصوص روند مولدسازی نکاتی را مطرح کرد.

ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در گفت‌وگو با رادیو اقتصاد گفت: موضوع مولدسازی یکی از راهبرد‌های جدی در تامین منابع پروژه‌های نیمه تمام در مناطق و استان‌ها با دستور موکد رئیس جمهور شهید مورد توجه قرار گرفت و در دولت سیزدهم تلاش شد که این مسئله به خوبی شناخته شود و در برنامه ریز‌های ملی و استانی به عنوان یک اولویت تلقی شود.

این مقام مسئول اظهار کرد: باتوجه به این که دامنه مولدسازی از املاک در اختیار دستگاه‌ها در پهنای وسیعی از کشور ما است و هیات عالی مولدسازی هم به ریاست معاون اول رئیس جمهور و نمایندگان قوه مقننه و قضائیه حضور دارند طبیعتا رویکرد دستگاهی به عنوان مرجع ضمیر املاک مازاد رولت بایستی در یک نگاه همراه و هماهنگ بتوانند این امتداد را از تسهیل عواید حاصل از مولدسازی به سمت پروژه‌ای نیمه تمام هدایت کند.

او افزود: پس باید یک هماهنگی را با دستگا‌های استانی صورت می‌دادیم و یک تفیض اختیار را عملیاتی می کردیم در این فاصله دو بخشنامه مهم به بخش‌های مربوطه ابلاغ شد و با این ابلاغ‌ها فرآیند مولدسازی کوتاه شد و هم مسیر تخصیص مشخص شد.

او می‌گوید: اگر دستگاهی بخواهد یک ملک آزاد را مولدسازی کند مولدسازی شکل می‌گیرد اگر نخواهد طبیعتا شرایط زمانی کار را سخت خواهد کرد در نهایت مرجع ضمیر مولدسازی دستگاه‌ها هستند.

خبرنگار: کیمیا قلی‌پور 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.