سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجیره گردشگری سرعین توسعه می‌یابد

فرماندار شهرستان سرعین گفت: با راه‌اندازی طرح‌های جدید گردشگری زنجیره توسعه این بخش در حال تکمیل و نهایی شدن است.

باقر باقرزاده در بازدید از منطقه گردشگری دربند سرعین گفت: با راه‌اندازی مجموعه گردشگری دربند سرعین رویکرد اصلی بر افزایش ماندگاری مسافران و گردشگران در این شهر است تا این مدت اقامت به بالاتر از ۲.۵ روز برسد.
فرماندار شهرستان سرعین افزود: در همین زمینه تنوع جاذبه‌های گردشگری و ایجاد مراکز تفریحی جدید جزو برنامه‌های اصلی بوده که با همکاری بخش خصوصی تلاش می‌کنیم تا این بستر و ظرفیت را فراهم کنیم.
او احداث پیست اوجور و موج‌های آبی را در در راستای توسعه زنجیره گردشگری اعلام کرد و گفت: سرمایه‌گذار منطقه نمونه گردشگری در بند سرعین در کمتر از یک سال این طرح را آماده بهره‌برداری کرده تا در فصل گردشگری شاهد حضور مسافران و گردشگران در این منطقه باشیم.
مدیرعامل منطقه نمونه گردشگری دربند سرعین نیز در این بازدید افزود: سازه منحصربفرد پل سه طبقه‌ای ورگه سران سرعین تکمیل و آماده افتتاح شده است.
حسین عباسی نیا اظهار کرد: این سازه‌ها با تمام پیچیدگی و کار سنگین توسط مهندسان و کارشناسان در مدت یک سال اجرایی و آماده بهره‌برداری شده است.
او بیان کرد: سازه پل معلق سرعین برای اولین بار در کشور با طرحی زیبا و مقاوم اجرایی و عملیاتی شده که با افتتاح آن در فصل گردشگری آماده میزبانی از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی در منطقه نمونه گردشگری دربند سرعین خواهیم بود.
عباسی نیا ادامه داد: در کنار آب‌های گرم و شفابخش، طبیعت بکر و آب، هوای خنک و همچنین جاذبه‌های تاریخی، پیست اسکی دامنه‌های سبلان وجود سازه هیجانی پل معلق زنجیره گردشگری سرعین را توسعه خواهد داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.