سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پذیرش ۵۲۰ دانشجوی استعداد درخشان به صورت استاد محور

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: در سال گذشته ۵۲۰ دانشجوی استعداد درخشان به صورت استاد محور در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا پذیرش شده‌اند.  

روح الله رازینی معاون آموزشی وزارت علوم در اجلاس روسای دانشگاه های سراسر کشور گفت: تقویت نقش آموزش در بهبود الگوی حکمرانی و بهره روی، حمایت از نخبگان،  نیاز محوری و تقاضا محوری همچنین ارتقای مهارت افزایی و اشتغال پذیری از جمله اقدامات انجام شده در وزارت علوم است.

وی بیان کرد: بیش از ۱۱۵ پرونده در سال گذشته در حوزه سرآمدان آموزشی ارزشیابی شده است.برنامه ریزی برای اختصاص گرنت و فعالین های پژوهشی انجام شده است.

معاون آموزشی وزارت علوم تاکید کرد: آیین نامه ارتقای اعضای هیئت علمی تصویب شده است. در این دوره دانشگاه فنی و حرفه ای به دانشگاه ملی مهارت تبدیل شده است.

وی تاکید کرد: در این دوره بیش از پنج هزار نفر در ۱۳۰۹ رشته بورس شده اند. در سال گذشته ، ۵۲۰ دانشجوی استعداد درخشان به صورت استاد محور در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا پذیرش شده اند. 

معاون آموزشی وزارت علوم ادامه داد: در این دوره ۱۱۵ رشته محل به صورت مشترک با دانشگاه فرهنگیان با حضور ۲۰۰۰ دانشجو پذیرش شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.