سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح «آرامش در شهر» در استان

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان : طرح آرامش در شهر در راستای پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با خرده‌فروشان و معتادان مواد مخدر در مناطق آلوده و جرم خیز استان مرکزی اجرایی می‌شود.

حسین حسینخانی، از اجرای طرح آرامش در شهر با هدف جمع آوری معتادین متجاهر خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح تاکنون بسیاری از معتادان جمع آوری و به مراکز ذیصلاح سپرده شدند.

وی با اشاره به اینکه این طرح برای نهمین مرحله از ابتدای سال جاری تا کنون اجرا شده است، اظهار داشت: پلیس توانمندی جمع آوری معتادین را دارد که این مهم نیازمند همدلی و همراهی دستگاه‌های متولی برای رسیدگی به این افراد بعد از جمع آوری و فراهم کردن زمینه برای بهبودی آنان است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با تاکید بر اینکه برخورد با معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر جزو دغدغه‌ها و اولویت‌های پلیس است، اظهار کرد: از شهروندان تقاضا داریم همچون گذشته با پلیس همکاری کرده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

حسینخانی افزود: یکی از اقدامات تاثیر گذار و دارای اولویت پلیس مبارزه با مواد مخدر در سال جاری، اجرای طرح آرامش در شهر با هدف دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر است و در راستای پاک سازی و کنترل محسوس و نامحسوس نقاط آلوده شهر‌های استان، طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی از جمله دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر از سوی این پلیس به صورت همزمان و با جدیت و بهره گیری از تمام ظرفیت‌های بالقوه موجود در حال اجراست.

وی همچنین به فعالیت باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس اشاره کرد و گفت: این باشگاه با هدف تبیین آسیب‌های اجتماعی بین دانش آموزان در محیط مدرسه راه اندازی شده است.

حسینخانی تصریح کرد: ۱۷ میلیون دانش آموز در سطح کشور وجود دارد و بیش از ۵۰ درصد جامعه کشور با آموزش و پرورش ارتباط مستقیم دارند که ظرفیت بزرگ و یکی از مولفه‌های قدرت محسوب می‌شود، به همین جهت سرمایه‌گذاری براین بخش در دستور کار قرار گرفت، در کشوری هستیم که دشمنان زیادی داریم و باید از امروز طوری برنامه‌ریزی کنیم که از هر یک از دانش‌آموزان به عنوان یک ظرفیت بهره‌مند شویم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.