سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز مسابقات لیگ شنای آب‌های آزاد کشور از امروز در چادگان

رئیس اداره ورزش و جوانان چادگان گفت: برای اولین‌بار در ورزش استان، شهرستان چادگان روز‌های یکم و دوم مرداد، میزبان مسابقات شنای آب‌های آزاد کشوری ویژه آقایان خواهد بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چادگان با اشاره به آغاز مسابقات شنای آب‌های آزاد کشوری ویژه آقایان از امروز گفت: این مسابقات تحت عنوان «جام شهدای خدمت» و به یاد این شهیدان برگزار می‌شود، با پیگیری‌های انجام شده مجوز احداث پایگاه‌های آب‌های آزاد صادر شد و همزمان با این مسابقات، افتتاحیه این پایگاه‌ها را هم داریم.


رضا آقایی افزود:  این مسابقات به صورت دوگانه است که در حاشیه مسابقات شنای آب‌های آزاد، مسابقات دوومیدانی برگزار می‌شود و تا این لحظه ۱۰ تیم از سراسر کشور برای شرکت در این مسابقه اعلام آمادگی کرده‌اند.

او گفت: تیم‌های ورزشی روز یکشنبه _ سی‌ویکم تیر_ وارد شهرستان چادگان شدند و مسابقات از امروز  در دهکده تفریحی زاینده‌رود برگزار می‌شود و اختتامیه این مراسم ظهر روز _سه‌شنبه دوم مرداد_ برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: سطح آمادگی شهرستان در زیرساخت‌های این مسابقات خوب است که امیدواریم که این مهم پایه‌گذاری و ادامه‌دار شود و مسئولان شهرستانی نیز در تلاش هستند که این مسابقه به بهترین نحو اجرا شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان چادگان درباره پخش این مسابقه از رسانه ملی گفت: با توجه به اهمیت این سطح از مسابقه در شبکه استانی، ورزش و شبکه خبر پخش خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.