سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانی مقدم: بازیکنانی بهتر از بیرانوند و ترابی به پرسپولیس می آیند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: هواداران مطمئن باشند بازیکنانی بهتر از بیرانوند و ترابی به پرسپولیس می‌آیند.

مرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره عملکرد سرخپوشان در فصل نقل و انتقالات اظهار کرد: همه تیم‌ها دارند بازیکن می‌گیرند و پرسپولیس هم تاکنون بازیکنانی که گرفته خوب بودند. امیدوارم که علی علیپور آماده باشد و بتواند به پرسپولیس کمک کند.  به طور کلی ما ۳ بازیکن دیگر در پست دفاع چپ، یک دروازه بان خوب و مهاجم خارجی می‌خواهیم و به طور حتم باید این بازیکنان را بگیریم وگرنه در لیگ نخبگان قهرمان به مشکل برمی خوریم.

کرمانی مقدم درباره اظهارات درویش مبنی بر اینکه اگر زودتر سقف قرارداد را بالا می‌برند در آن صورت بازیکنان جدا شده را حفظ می‌کردیم، گفت: حالا این اتفاق افتاد و سقف و دیوار هم بالا بروند فرق نمی‌کند. کسی که به پرسپولیس می‌آید باید عاشق باشد. اگر عشق به پیراهن پرسپولیس داشته باشد ۵۰، ۱۰۰ میلیون پایین‌تر فرقی برایش نمی‌کند. آن موقع یادم می‌آید وقتی بازیکنی به پرسپولیس می‌آمد علی پروین می‌گفت که "آن قدر پول بده و به پرسپولیس بیا، چون پیراهن پرسپولیس ارزش دارد و باید پول پیراهن را بدهی". اکنون یک بازیکن به خاطر پول بیشتر تیمش را رها می‌کند و به تیم دیگری می‌رود. به نظرم این بازیکن عاشق پرسپولیس نیست.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه جدایی بیرانوند، ترابی و اسماعیلی فر به سرخپوشان لطمه وارد نمی‌کند، گفت: من فکر می‌کنم هیچ آسیبی وارد نمی‌کند. من فقط یک مقدار از جدایی اسماعیلی فر ناراحت شدم، اما بیرانوند و ترابی در سالی که گذشت کمکی به پرسپولیس نکردند. بیرانوند در تیم ملی و پرسپولیس گل‌های بدی خورد و از ترابی هم چیزی ندیدم. هواداران مطمئن باشند بازیکنانی بهتر از بیرانوند و ترابی به پرسپولیس می‌آیند.

او درباره اینکه پیشنهادات نجومی در نقل و انتقالات داده می‌شود، گفت: در کشور ما این مبالغ بالا  است. به نظرم بازیکنانی که پول زیادی می‌گیرند حقشان است. به هر حال یک بازیکن حرفه‌ای فقط حرفه و شغلش فوتبال است و دارد بازی می‌کند و همه جای دنیا پول‌های کلان می‌دهند. در اینجا یک بازیکن یک میلیارد بیشتر می‌گیرد در بوق و کرنا می‌کنند که او پول بیشتری گرفته است. من فکر می‌کنم سقف قرارداد‌ها آن قدر نیست که بعضی‌ها می‌گویند که برخی از بازیکنان حقشان نیست که آن قدر پول بگیرند. اصلا مبالغ قرارداد‌ها بالا نیست.

کرمانی مقدم درباره اینکه تیم پرسپولیس در چه پست‌هایی باید تقویت شود، گفت: در ۳ پست نیاز به بازیکن داریم و دروازه بان، دفاع چپ و مهاجم  خارجی خوب می‌خواهیم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد رضا درویش در نقل و انتقالات گفت: درویش را از ۴۰ سال پیش می‌شناسم و او یک پرسپولیسی تمام عیار هست و عاشق پرسپولیس است. از آن موقعی که درویش به پرسپولیس آمده خوب کار کرده است.  درویش  در نقل و انتقالات، انتخاب مربی، بستن تیم و نداری و داری تیم خیلی خوب کار کرده است. به نظرم باید به او دست مریزاد گفت و کارش عالی بوده است.

او درباره اینکه شایعاتی مبنی بر محروم نشدن علیرضا بیرانوند به خاطر توصیه امیر قلعه نویی مطرح شده است، گفت: به هر حال قلعه نویی به بازیکنانی مثل بیرانوند نیاز دارد. همچنین تیم ملی فوتبال با تیم باشگاهی فرق می‌کند و باید به بازیکنان تیم ملی احترام زیادی گذاشت. به نظرم پرسپولیس آن قدر حرفه‌ای است که اگر ببیند شکایتش به تیم ملی ضربه می‌زند از شکایتش صرفنظر می‌کند.  اگر طبق قانون بیرانوند باید محروم شود باید به قانون احترام بگذارند و آن را اجرا کنند.

خبرنگار: مریم طایفه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۳۵ ۰۱ مرداد ۱۴۰۳
بنشین تا بیایند