سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذی‌حساب طرح‌های عمرانی شهرداری قم عنوان کرد؛

اختصاص اعتبارات دولتی برای ساخت گرم‌خانه در قم

ذی‌حساب طرح‌های عمرانی شهرداری قم گفت: طی سه سال گذشته برای ساخت گرم‌خانه شهر قم اعتباراتی از سوی دولت اختصاص داده‌شده است.

به نقل از شهرداری قم، رضا درودگر، درباره اعتبارات عمومی دولت برای پروژه‌های شهری قم در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: در مسئله اعتبارات دولتی تا پایان سال تفریغ بودجه به سازمان برنامه‌وبودجه ارائه می‌شود و پس‌ازآن مهلت برای مصرف این اعتبارات در دوره متمم وجود دارد.

وی افزود: از کل ۱۳۵ میلیارد تومان بودجه عمومی دولت جهت انجام پنج پروژه‌های شهری قم در سال ۱۴۰۲، به‌طور تقریبی ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای اصلاح و تکمیل سرویس‌های بهداشتی میدان امام خمینی (ره) و یک سرویس سیار در مسیر پیامبر اعظم (ص) تخصیص یافت.

ذی‌حساب طرح‌های عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه در کار‌های ذی‌حسابی پرداخت‌ها به‌صورت الکترونیکی است، خاطرنشان کرد: صورت‌وضعیت پیمانکار پس از تأیید به دفتر فنی می‌رود و مستقیم از بانک مرکزی جمهوری اسلامی به‌حساب ذی‌نفعان واریز و همه‌چیز به‌صورت پیمانکاری انجام می‌شود.

وی با اشاره به سهم قطار شهری قم از بودجه عمومی دولت، ادامه داد: هرسال در بودجه عمومی دولت یک ردیفی به نام «شهرداری قم، احداث قطار شهری» با کد ۱۵۰۲۲۰ در ردیف ملی وجود دارد و چهار پروژه دیگر از ردیف‌های استانی اعتبار می‌گیرد.

درودگر تأکید کرد: برای قطار شهری مبلغ پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به‌صورت نقدی و ۳۰ میلیارد تومان از اسناد خزانه تعلق‌گرفته که از چهار پروژه باقی‌مانده یکی از آنها مربوط به تعمیرات و روکش آسفالت معابر است و قیر خریداری‌شده در اختیار سازمان توسعه و عمران قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پروژه دیگر ایجاد زیرساخت‌های گردشگری همچون پارک‌های کوهستان شامل بوستان کوثر، زائر و خضر است که از سال ۹۶ با ۳۸ میلیارد تومان اعتبار آغاز شده و ۲۱ میلیارد تومان اعتبار به آن اختصاص پیدا کرد که شش‌ونیم میلیارد تومان توسط پیمانکار صورت‌وضعیت داده و ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان آن تا پایان تیر باید هزینه شود.

ذی‌حساب طرح‌های عمرانی شهرداری قم افزود: احداث گرم‌خانه در منطقه ۵ شهر قم مورد بعدی است که در سال ۱۴۰۰ مبلغ سه میلیارد تومان، در سال ۱۴۰۱ مبلغ سه میلیارد تومان و سال ۱۴۰۲ نیز دو میلیارد تومان اختصاص‌یافته و هزینه شده است.

برچسب ها: شهرداری قم ، گرمخانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.